Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
3+3 med min datter, 3+1 med spiren i maven.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testede positiv 3+3 ca. denne gang (troede jeg havde cyklus på 28 dage, så troede jeg testede 4+0, men en scanning viste at min cyklus har været 33 dage, så testede positiv 3+3-3+4)
l.kjoeller skriver:i princippet har ægget først lige sat sig fast så det vil jeg helt klart sige er tidligt. ville hvertfald vente til et par dage før ventet mens. så bliver du ikke unødigt skuffet, og husk selvom den er negativ der kan den godt ende ud positiv et par dage efter
Frk P. skriver: Jeg testede positiv 3+3 ca. denne gang (troede jeg havde cyklus på 28 dage, så troede jeg testede 4+0, men en scanning viste at min cyklus har været 33 dage, så testede positiv 3+3-3+4)
MariaE skriver: 3+3 med min datter, 3+1 med spiren i maven.
Anonym skriver: Er for utålmodig jeg tror jeg prøver at vente til testdag, det ville nok være det bedste det ville nok være fedest, at kunne vente til man var gået en uge over tid, men kan jeg helt sikkert ikke vente til
Er for utålmodig jeg tror jeg prøver at vente til testdag, det ville nok være det bedste det ville nok være fedest, at kunne vente til man var gået en uge over tid, men kan jeg helt sikkert ikke vente til
TbCp skriver: 1. Gang blev den først positiv 14 dage over tid. Her 2. Gang var der en skyggestreg 3+5, en meget svag 3+6 og 4+0 var jeg ikke i tvivl om at den var positiv
1. Gang blev den først positiv 14 dage over tid. Her 2. Gang var der en skyggestreg 3+5, en meget svag 3+6 og 4+0 var jeg ikke i tvivl om at den var positiv
l.kjoeller skriver:Det kan jeg SAGTENS forstå. 4+0 vil jeg anbefale. der tester de fleste positiv når der er gevinst, dog ikke alle. krydser fingre. et tip fortæl dig selv højlydt hver dag der nok skal være gevinst. Din hjerne husker (ubevist) det og derfor slapper man mere af = større chance for gevinst. brugte jeg hvertfald til at tænke positivt under min behandling og bilder mig ind det hjalp
Anonym skriver: Ja nemlig tak for det gode råd har bare hørt at hvis man tænker for meget over det, sker der ikke noget men vil jeg helt sikkert prøve, tager gravitamin og kan helt ærligt ikke lade hver med, at ligge og nusse maven, ved godt at det ikke ville være noget endnu, men kan ikke lade vær, hehe
Ja nemlig tak for det gode råd har bare hørt at hvis man tænker for meget over det, sker der ikke noget men vil jeg helt sikkert prøve, tager gravitamin og kan helt ærligt ikke lade hver med, at ligge og nusse maven, ved godt at det ikke ville være noget endnu, men kan ikke lade vær, hehe
l.kjoeller skriver:Tror det er en god strategi da man så efter noget tid kun tænker på det i det man sir det højt og egentlig ellers begynder at slappe af da man "ved" det nok skal lykkes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128