Kig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor tidligt kunne i teste positivt? Jeg synes der er en evighed til testdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

blomst84

Jeg testede 4+1, 4+0 og 3+5  

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Jeg kunne teste 3+4

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

1 gang var jeg gået to dage over tid altså 4+2 og var kun svagt positiv. endte dog i sa. denne gang 2 dage før test dag altså 3+5

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Jeg testede 4+1, 4+0 og 3+5  

Håber jeg kan 3+5 også! 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg kunne teste 3+4

Okay, tak for svar! 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

1 gang var jeg gået to dage over tid altså 4+2 og var kun svagt positiv. endte dog i sa. denne gang 2 dage før test dag altså 3+5

Jeg er kun 2+4(hvis der er noget) idag og tør ikke teste for tidligt, hvis jeg nu først kan tete positivt sent 

Anmeld

27. november 2011

TbCp

1. Gang blev den først positiv 14 dage over tid. Her 2. Gang var der en skyggestreg 3+5, en meget svag 3+6 og 4+0 var jeg ikke i tvivl om at den var positiv

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

i princippet har ægget først lige sat sig fast så det vil jeg helt klart sige er tidligt. ville hvertfald vente til et par dage før ventet mens. så bliver du ikke unødigt skuffet, og husk selvom den er negativ der kan den godt ende ud positiv et par dage efter

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg er kun 2+4(hvis der er noget) idag og tør ikke teste for tidligt, hvis jeg nu først kan tete positivt sent 

i princippet har ægget først lige sat sig fast så det vil jeg helt klart sige er tidligt. ville hvertfald vente til et par dage før ventet mens. så bliver du ikke unødigt skuffet, og husk selvom den er negativ der kan den godt ende ud positiv et par dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.