Var ved jordmor idag, hvor jeg er 40+2 og var ret sikker på at en fødsel kunne være ret tæt på nu for har gået med de onde plukveer over en uge.
Hun var så flink at undersøge mig, både inde og ude, lige som hun gjorde sidste fredag, og der er sku stadig 2 cm livmorhals tilbage og tænk sig det var der sørme også sidste fredag så der er ikke sket en skid på en uge
. Og den lille stå ikke engang fast endnu.
Så kan jeg da ikke se hvad jeg skal med de plukveer
Nå men næste fredag skal jeg ringe ind på fg hvis der ikke er sket noget i løbet af ugen for så må jeg ikke gå længere pga. ks ar og et blodtryk der heller ikke den her gang er helt som det skal være. Så det ender jo nok med vi bliver forældre næste weekend når jeg bliver sat igang.
Så tøser hvis i har nogen gode råd til at sætte en fødsel igang så smid dem da bare lige den her vej
Smider lige et par billeder ind af den stor fede
Første billede er 39+0 og nr 2 er 40+0 Synker den ikke bare lidt?
Og så var jordmor så flink at fortælle mig hun mente den lille lå på omkring 4 kg nu
Joan
hvis ungen ikke står fast endnu og vejer 4 kg.. så ville jeg nok be om en vægtscanning..
arthur vejede 4500 og stod ikke fast 6 dage over tid, så ham ville de tage ved kejsersnit, fordi han var så stor, at det kunne komme komplikationer under fødslen, ved at han ikke stod fast. så kan du ikke få snakket alvorligt med en jm på mandag??
og jeg kan godt se den er sunket på billede 2
Anmeld