Gider ikke mere nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Joan ( Smallie )

Var ved jordmor idag, hvor jeg er 40+2 og var ret sikker på at en fødsel kunne være ret tæt på nu for har gået med de onde plukveer over en uge.

Hun var så flink at undersøge mig, både inde og ude, lige som hun gjorde sidste fredag, og der er sku stadig 2 cm livmorhals tilbage og tænk sig det var der sørme også sidste fredag så der er ikke sket en skid på en uge. Og den lille stå ikke engang fast endnu.
Så kan jeg da ikke se hvad jeg skal med de plukveer

Nå men næste fredag skal jeg ringe ind på fg hvis der ikke er sket noget i løbet af ugen for så må jeg ikke gå længere pga. ks ar og et blodtryk der heller ikke den her gang er helt som det skal være. Så det ender jo nok med vi bliver forældre næste weekend når jeg bliver sat igang.

Så tøser hvis i har nogen gode råd til at sætte en fødsel igang så smid dem da bare lige den her vej

Smider lige et par billeder ind af den stor fede

Første billede er 39+0 og nr 2 er 40+0 Synker den ikke bare lidt?

Og så var jordmor så flink at fortælle mig hun mente den lille lå på omkring 4 kg nu

Joan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Mary

Jeg håber godt nok at du går igang af dig selv - og snart Kan godt forstå det er frustrerende med alle de plukkeveer og så ingen fødsel eller bare fremgang.....husker det tydeligt fra mig selv da jeg ventede Annika

Knus Maria.

Anmeld

20. februar 2009

Joan ( Smallie )

Mary skriver:

Jeg håber godt nok at du går igang af dig selv - og snart Kan godt forstå det er frustrerende med alle de plukkeveer og så ingen fødsel eller bare fremgang.....husker det tydeligt fra mig selv da jeg ventede Annika

Knus Maria.

Men gik du så igang af dig selv?? Åhh det hele er jo helt nyt for mig så ved jo ikke lige hvad jeg skal regne med og bliver jo ved med at have det skide blodtryk hægende over hovedet.

Anmeld

20. februar 2009

Kaufie

Sender lige en ordentlig håndfuld vestøv afsted til dig......

Og af den slags som giver de gode veer - dem, der dur til noget!!

Anmeld

20. februar 2009

Mary

Joan ( Smallie ) skriver:

Men gik du så igang af dig selv?? Åhh det hele er jo helt nyt for mig så ved jo ikke lige hvad jeg skal regne med og bliver jo ved med at have det skide blodtryk hægende over hovedet.

Jo, det gik igang 5 dage over termin, så det er jo ingenting i forhold til andre der går lang tid over! Men jeg havde også bare hele tiden plukkeveer af den stride slags og jeg kedede jer alle med MANGE indlæg om at NU går det vist igang

Det kan sagtens nå at ske af sig selv

Anmeld

20. februar 2009

Joan ( Smallie )

Mary skriver:

Jo, det gik igang 5 dage over termin, så det er jo ingenting i forhold til andre der går lang tid over! Men jeg havde også bare hele tiden plukkeveer af den stride slags og jeg kedede jer alle med MANGE indlæg om at NU går det vist igang

Det kan sagtens nå at ske af sig selv

Jo men jeg er jo ikke gået lang tid over endnu. Men blev bare SÅ skuffet da der ikke var sket en skid siden sidste uge.

Og så er jeg ved at blive tosset i hovedet af at skal måle blodtryk hverdag og når jeg så endelig får veer så skal jeg tage det hver time for at se om det holder sig fint. Gider ikke alt det kontrol vil bare have lov at føde nomalt. Allerhelst hjemme men det må jeg ikke og det ville manden heller ikke være med til.

Joan som vist bare er fustreret.

Anmeld

20. februar 2009

Nadi

Så tøser hvis i har nogen gode råd til at sætte en fødsel igang så smid dem da bare lige den her vej

I skal bare knalle som kaniner!! Det hjælper. Det siger alle! Og så har jeg ladet mig fortælle at der faktisk er noget vestimulerende i manden sæd

Anmeld

20. februar 2009

ivfmarie

Malte kom først ned i bækkenet da jeg fik presseveer.
Jeg havde stadig 1½ cm livmoderhals tilbage 3 timer før fødsel... så du kan sagtes nå at føde lige om lidt

Veeeestøv til dig!

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

og jeg kedede jer alle med MANGE indlæg om at NU går det vist igang

.. Og hindbærblade te!!!!

Anmeld

20. februar 2009

Tynen

Øv, Joan!!!
Det lyder sgu hårdt!!

Jeg krydser fingre for at du føder inden weekenden er omme.. Jeg føler lidt for søndag

Jeg drak det der forfærdelige te som Maria fablede så meget om
Endte med at føde dagen efter..

Sender en masse vestøv til dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.