Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var ved jordmor idag, hvor jeg er 40+2 og var ret sikker på at en fødsel kunne være ret tæt på nu for har gået med de onde plukveer over en uge. Hun var så flink at undersøge mig, både inde og ude, lige som hun gjorde sidste fredag, og der er sku stadig 2 cm livmorhals tilbage og tænk sig det var der sørme også sidste fredag så der er ikke sket en skid på en uge. Og den lille stå ikke engang fast endnu.Så kan jeg da ikke se hvad jeg skal med de plukveerNå men næste fredag skal jeg ringe ind på fg hvis der ikke er sket noget i løbet af ugen for så må jeg ikke gå længere pga. ks ar og et blodtryk der heller ikke den her gang er helt som det skal være. Så det ender jo nok med vi bliver forældre næste weekend når jeg bliver sat igang.Så tøser hvis i har nogen gode råd til at sætte en fødsel igang så smid dem da bare lige den her vejSmider lige et par billeder ind af den stor fede
Første billede er 39+0 og nr 2 er 40+0 Synker den ikke bare lidt?Og så var jordmor så flink at fortælle mig hun mente den lille lå på omkring 4 kg nuJoan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mary skriver:Jeg håber godt nok at du går igang af dig selv - og snart Kan godt forstå det er frustrerende med alle de plukkeveer og så ingen fødsel eller bare fremgang.....husker det tydeligt fra mig selv da jeg ventede Annika Knus Maria.
Joan ( Smallie ) skriver:Men gik du så igang af dig selv?? Åhh det hele er jo helt nyt for mig så ved jo ikke lige hvad jeg skal regne med og bliver jo ved med at have det skide blodtryk hægende over hovedet.
Mary skriver:Jo, det gik igang 5 dage over termin, så det er jo ingenting i forhold til andre der går lang tid over! Men jeg havde også bare hele tiden plukkeveer af den stride slags og jeg kedede jer alle med MANGE indlæg om at NU går det vist igang Det kan sagtens nå at ske af sig selv
Så tøser hvis i har nogen gode råd til at sætte en fødsel igang så smid dem da bare lige den her vej
og jeg kedede jer alle med MANGE indlæg om at NU går det vist igang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128