Mine tvillinger mangler navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Anonym trådstarter

akskovmose skriver:

Jeg tror heller ikke der er ret mange med det navn, vores er helt tilfældig valgt, da Alma er efter min mands oldemor, og Sofie, kom Marcus, som dengang var 4 år hjem fra børnehave, og ville så gerne hans lillesøster skulle hedde Sofie, for det hed hans børnehave kæreste, Så syntes vi egentlig de to navne klingede ret godt sammen.. Vi syntes jo det er super sødt.. Jeg prøvede for et par år siden at google navnet, og der dukkede navnet op flere (men få) steder bla. en dame født d. 7. dec. 1897 (mener jeg var årstallet) som hed Alma Sofie, da kiggede jeg lige en ekstra gang, da vores Alma Sofie også er født d. 7. dec  

Jeg syntes heller ikke nødvendigvis at tvillinger behøver at starte med det samme forbogstav, man kan jo sagtens finde 2 navne med forskellige forbogstaver der passer rigtig godt sammen.. 

Syntes helt bestemt de to navne passer rigtig godt sammen 

Ja det er svært med de navne, da vi skulle finde navnet til vores 4. lille Valdemar på 9 uger, det var SÅ svært, vi syntes jo alle gode navne efterhånden var brugt, så at skulle finde 2 navne på en gang, må være rigtig svært... 

Hvor er det sødt at din søn var vil med navnet sofie så I valgte det.....

Hvor sjovt at google det, og det ender med at din datter er født på samme dag som den anden Alma Sofie.....

Det er nemlig super svært at finde navne, da det jo forhåbentlig er noget de skal hedde hele deres liv .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

Det er egentlig lidt tilfældigt at det er dobbelt til pigen og enkelt til drengen. Min mand er egentlig heller ikke så vild med 2 navne, men han vænner sig til det og syntes egentlig at det er meget sødt nu. Han kom selv med forslaget Amalie Sofie 

Men jeg tror vi kommer til at tænke længe over det med navnene længe endnu. Man kan jo aldrig vide hvornår de vil ud (er i uge 25), så jeg syntes jo lige så godt at vi kan starte i god tid med at finde navne.

Ja, det er jo aldrig til at vide - specielt ikke når det er tvillinger 

Men vil I så til dagligt kalde jeres datter for begge navne, eller bare Amalie, Alma eller Klara? 

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

nannafrederiksen skriver:

Ja, det er jo aldrig til at vide - specielt ikke når det er tvillinger 

Men vil I så til dagligt kalde jeres datter for begge navne, eller bare Amalie, Alma eller Klara? 

Det ved jeg nemlig ikke endnu - men mon ikke vi bare skal vænne os til at sige begge navne.

Anmeld

28. november 2011

FogL

akskovmose skriver:

Sikke nogle flotte navne du har fundet.. Jeg har stemt Noah og Alma Sofie, da 2 af vores 4 børn hedder Noah og Alma Sofie ( de to andre hedder Marcus og Valdemar)

Du får lige et par billeder med, så kan du se hvordan en Noah og en Alma Sofie kan se ud..

Wauw, de er skønne!!!! 

Jeg har stemt Klara Sofie og Felix - men synes måske ikke nødvendigvis at "Sofie" behøver være med  

Anmeld

28. november 2011

akskovmose

ciepige skriver:

Wauw, de er skønne!!!! 

Jeg har stemt Klara Sofie og Felix - men synes måske ikke nødvendigvis at "Sofie" behøver være med  

Tusind tak 

Anmeld

28. november 2011

Pigent

Jeg venter tvillinger, en af hver - men er i tvivl om hvilke navne der evt vil passe. I må gerne stemme på pige og dreng - evt skrive nogle andre navne ned

Jeg er lidt vild med 2 navne til pigen......

Jeg har stemt Noah,Anton og Alma Sofie. Jeg synes Sofie Amalie er meget bedre en Amalie Sofie. 

Jeg synes at begge børn skal have to navne, så hvad med  
Noah Emil og Sofie Amalie. 
eller
Anton Emil og Alma Sofie 

Jeg synes Noah og Naya ville passer godt sammen til et sæt tvillinger, fx Noah Emil og Naya Sofie?

Ellers synes jeg de her ville være gode til tvillinger

Mike og Michelle

Emil og Sofie

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

Alexander og Noah (hedder min bror og nevoe).

Af pigenavnene er der ikke nogen der lige siger mig noget, men ville dog foretraekke Amalie Sofie hvis det skulle vaere, det ''klinger'' bedre

Anmeld

28. november 2011

Nadia&Daniel

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt Alma Sofie og Noah. Synes det er nogle super søde navne. Men kan bedre lide Alma, end Alma Sofie

Har stemt det samme - og havde præcis samme tanke ang. pigenavnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.