Mine tvillinger mangler navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Anonym trådstarter

akskovmose skriver:

Sikke nogle flotte navne du har fundet.. Jeg har stemt Noah og Alma Sofie, da 2 af vores 4 børn hedder Noah og Alma Sofie ( de to andre hedder Marcus og Valdemar)

Du får lige et par billeder med, så kan du se hvordan en Noah og en Alma Sofie kan se ud..

Hvor sjovt at det er det som dine børn hedder......Selvom jeg troede at Alma Sofie var lidt mere specielt....

Men hold da op hvor er det bare svært når man skal finde et navn til 2 babyer på samme tid. Jeg syntes jo også lidt at det var "fjollet" at de skulle starte med samme forbogstav, men når det nu engang er de navne man kan lide....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

K&S

sommerbarn<3 skriver:

Alma og Anton

helt enig...!

Anmeld

27. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg venter tvillinger, en af hver - men er i tvivl om hvilke navne der evt vil passe. I må gerne stemme på pige og dreng - evt skrive nogle andre navne ned

Jeg er lidt vild med 2 navne til pigen......

Jeg hopper på Klara Sofie og Anton

Anmeld

27. november 2011

Rødhætte

Alma Sofie og Alexander lyder rigtig godt sammen

Anmeld

27. november 2011

Mamalou

Af pigenavne har jeg stemt Alma Sofie, men ville synes det ville være allersødest som Alma Sofia.

Af drengenavne har jeg stemt Felix og Noah. Jeg ville gerne selv have haft en Felix, men endte med en Villads 

Anmeld

27. november 2011

Gry91

Jeg har stemt Alma Sofie og Alexander

synes alexander er et rigtig flot drengenavn! og er nu helt vild med alma sofie  

Anmeld

27. november 2011

akskovmose

Anonym skriver:

Hvor sjovt at det er det som dine børn hedder......Selvom jeg troede at Alma Sofie var lidt mere specielt....

Men hold da op hvor er det bare svært når man skal finde et navn til 2 babyer på samme tid. Jeg syntes jo også lidt at det var "fjollet" at de skulle starte med samme forbogstav, men når det nu engang er de navne man kan lide....

Jeg tror heller ikke der er ret mange med det navn, vores er helt tilfældig valgt, da Alma er efter min mands oldemor, og Sofie, kom Marcus, som dengang var 4 år hjem fra børnehave, og ville så gerne hans lillesøster skulle hedde Sofie, for det hed hans børnehave kæreste, Så syntes vi egentlig de to navne klingede ret godt sammen.. Vi syntes jo det er super sødt.. Jeg prøvede for et par år siden at google navnet, og der dukkede navnet op flere (men få) steder bla. en dame født d. 7. dec. 1897 (mener jeg var årstallet) som hed Alma Sofie, da kiggede jeg lige en ekstra gang, da vores Alma Sofie også er født d. 7. dec  

Jeg syntes heller ikke nødvendigvis at tvillinger behøver at starte med det samme forbogstav, man kan jo sagtens finde 2 navne med forskellige forbogstaver der passer rigtig godt sammen.. 

Syntes helt bestemt de to navne passer rigtig godt sammen 

Ja det er svært med de navne, da vi skulle finde navnet til vores 4. lille Valdemar på 9 uger, det var SÅ svært, vi syntes jo alle gode navne efterhånden var brugt, så at skulle finde 2 navne på en gang, må være rigtig svært... 

Anmeld

27. november 2011

hende-nanna

Jeg synes alle dine pigenavne og også Noah & Anton er flotte navne. Hvis jeg skulle vælge blev det nok Alma Sofie & Anton :-D

Jeg er så en af de personer der synes, at hvis den ene har to navne, skal den anden også have det. Er I enige om at pigen skal have to navne og drengen kun et, eller er det bare fordi det lige er de navne I godt kan lide?  

Anmeld

27. november 2011

SS82

Klara sofie og enten noah eller antonMen hvis pigen skal ha to synes jeg også drengen skal. Så kunne det være Klara sofie og noah emilEllerKlara sofie og anton oliver

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes alle dine pigenavne og også Noah & Anton er flotte navne. Hvis jeg skulle vælge blev det nok Alma Sofie & Anton :-D

Jeg er så en af de personer der synes, at hvis den ene har to navne, skal den anden også have det. Er I enige om at pigen skal have to navne og drengen kun et, eller er det bare fordi det lige er de navne I godt kan lide?  

Det er egentlig lidt tilfældigt at det er dobbelt til pigen og enkelt til drengen. Min mand er egentlig heller ikke så vild med 2 navne, men han vænner sig til det og syntes egentlig at det er meget sødt nu. Han kom selv med forslaget Amalie Sofie 

Men jeg tror vi kommer til at tænke længe over det med navnene længe endnu. Man kan jo aldrig vide hvornår de vil ud (er i uge 25), så jeg syntes jo lige så godt at vi kan starte i god tid med at finde navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.