Anonym skriver:
Hvor sjovt at det er det som dine børn hedder......Selvom jeg troede at Alma Sofie var lidt mere specielt....
Men hold da op hvor er det bare svært når man skal finde et navn til 2 babyer på samme tid. Jeg syntes jo også lidt at det var "fjollet" at de skulle starte med samme forbogstav, men når det nu engang er de navne man kan lide....
Jeg tror heller ikke der er ret mange med det navn, vores er helt tilfældig valgt, da Alma er efter min mands oldemor, og Sofie, kom Marcus, som dengang var 4 år hjem fra børnehave, og ville så gerne hans lillesøster skulle hedde Sofie, for det hed hans børnehave kæreste, Så syntes vi egentlig de to navne klingede ret godt sammen.. Vi syntes jo det er super sødt.. Jeg prøvede for et par år siden at google navnet, og der dukkede navnet op flere (men få) steder bla. en dame født d. 7. dec. 1897 (mener jeg var årstallet) som hed Alma Sofie, da kiggede jeg lige en ekstra gang, da vores Alma Sofie også er født d. 7. dec
Jeg syntes heller ikke nødvendigvis at tvillinger behøver at starte med det samme forbogstav, man kan jo sagtens finde 2 navne med forskellige forbogstaver der passer rigtig godt sammen..
Syntes helt bestemt de to navne passer rigtig godt sammen 
Ja det er svært med de navne, da vi skulle finde navnet til vores 4. lille Valdemar på 9 uger, det var SÅ svært, vi syntes jo alle gode navne efterhånden var brugt, så at skulle finde 2 navne på en gang, må være rigtig svært...
Anmeld