Mine tvillinger mangler navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Venter tvillinger og er i tvivl om navnene - hvad syntes I er sødt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.735 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg venter tvillinger, en af hver - men er i tvivl om hvilke navne der evt vil passe. I må gerne stemme på pige og dreng - evt skrive nogle andre navne ned

Jeg er lidt vild med 2 navne til pigen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

AnneBJ

Felix og (Klara) Sofie har jeg stemt

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

klara Sofie og Noah 

Anmeld

27. november 2011

lycly

Jeg har stemt Alma Sofie og Noah. Synes det er nogle super søde navne. Men kan bedre lide Alma, end Alma Sofie

Anmeld

27. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg venter tvillinger, en af hver - men er i tvivl om hvilke navne der evt vil passe. I må gerne stemme på pige og dreng - evt skrive nogle andre navne ned

Ville gøre så både pige og dreng har dobbeltnavne.. Hvis det skal være dobbeltpigenavn og enkelt drenge navn synes jeg ikke nogen af dem passer sammen. Så mit valg falder på:

Alma Sofie og Noah Alexander. Synes de passer godt sammen
Ellr Klare Sofie og Noah Alexander

Anmeld

27. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Alma og Anton

Anmeld

27. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har kun stemt på Alexander.
Jeg synes Amalie og Sofie er sødt, men ikke sammen, det bliver for tungt.

Og hvorfor to pigenavne..hvorfor så ikke også to drengenavne..ellers virker det underligt.....hmmm...usymetrisk!?!

Du kan jo vende navnene om og kalde barnet Sofie Amalie..det virker mere let i det, og er lettere at sige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. november 2011

akskovmose

Sikke nogle flotte navne du har fundet.. Jeg har stemt Noah og Alma Sofie, da 2 af vores 4 børn hedder Noah og Alma Sofie ( de to andre hedder Marcus og Valdemar)

Du får lige et par billeder med, så kan du se hvordan en Noah og en Alma Sofie kan se ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger!

Jeg tror jeg mest er vild med Alma Sofie og Anton eller Noah

Jeg ved ikke hvorfor jeg bedst kan lide dobbeltnavne til piger, og jeg er selv lidt i tvivl om begge navne skal bruges i daglig tale. Men måske jeg skulle overveje det dobbeltnavn til drengen også og Noah Alexander er bestemt sødt.....Hvad kunne ellers klinge godt som dobbeltnavn til Anton??

knus

Anmeld

27. november 2011

maria_wlt

Stemt blankt... Kan ikke li 2 navne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.