Søvn efter amning om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Fenja09

Mon ikke det vil hjælpe hvis du bliver i sengen og ammer dér istedet for at gå ind i et andet rum? Om natten ammer vi liggende og nogle gange falder min datter i søvn ved brystet og får lov at blive liggende. Skal lige tilføjes at vores datter sover sammen med os i sengen, en af grundene er at det efter min mening er meget lettere mht amningen om natten.

Håber du finder en løsning og får lidt bedre nætter

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

HeidiØ

Fenja09 skriver:

Mon ikke det vil hjælpe hvis du bliver i sengen og ammer dér istedet for at gå ind i et andet rum? Om natten ammer vi liggende og nogle gange falder min datter i søvn ved brystet og får lov at blive liggende. Skal lige tilføjes at vores datter sover sammen med os i sengen, en af grundene er at det efter min mening er meget lettere mht amningen om natten.

Håber du finder en løsning og får lidt bedre nætter

/Fenja

Jeg kan ikke amme liggende! Desværre.. det er akavet for mig, min kæreste sover meget let og skal på arbejde og jeg bruger ammebrikker, hvilket gir et resultat på mælk alle vejne!! Øv!

Anmeld

30. november 2011

Fenja09

HeidiØ skriver:

Jeg kan ikke amme liggende! Desværre.. det er akavet for mig, min kæreste sover meget let og skal på arbejde og jeg bruger ammebrikker, hvilket gir et resultat på mælk alle vejne!! Øv!

Ja, det er da lidt øv. Håber du finder en bedre metode så i kan få noget mere søvn om natten.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.