Søvn efter amning om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.578 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. november 2011

HeidiØ

Hej piger.

Hvordan filan får I jeres bebser til at sove igen når I har ammet om natten? Jeg sidder her igen, William nægter bare at sove. Han ligger og smiler, griner og pludre for at få min opmærksomhed - hver gang jeg vænner mig mod ham griner han bare! Han vil bare lege. Han er 2½ måned nu.. snakker slet ik til ham om natten, ammer bare. Jeg ammer i et andet rum pga. ammebrikker og self farens nattesøvn. Er simpelthen bare træt af han spiser færdig på 20 min og så ligger i min. 40 min og er vågen..

Nogle tricks?! Eller er det bare en periode der går over.

Jeg har både svøbt og vugget, han er stadig som en glad julegris!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

iris-mor

Åh en sød alder!!!

Nej ingen tips, jeg kunne ligge i sengen og amme.

Men skriger han hvis han skal ligge alene? - for ellers kan det jo være han bare skal have noget at kigge på og så falder i søvn igen...

Nogle babyer er bare lærke-børn og står tidligt op.

Håber du får dig en god middagslur

Anmeld

27. november 2011

Sitrani

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Hvordan filan får I jeres bebser til at sove igen når I har ammet om natten? Jeg sidder her igen, William nægter bare at sove. Han ligger og smiler, griner og pludre for at få min opmærksomhed - hver gang jeg vænner mig mod ham griner han bare! Han vil bare lege. Han er 2½ måned nu.. snakker slet ik til ham om natten, ammer bare. Jeg ammer i et andet rum pga. ammebrikker og self farens nattesøvn. Er simpelthen bare træt af han spiser færdig på 20 min og så ligger i min. 40 min og er vågen..

Nogle tricks?! Eller er det bare en periode der går over.

Jeg har både svøbt og vugget, han er stadig som en glad julegris!

Haha.. Dejligt med en glad julegris! Bare ikke om natten...

Min datter falder i søvn ved brystet og så kan jeg bare ligge hende over i hendes seng igen lige bagefter.. Så har ikke rigtig nogen råd.. Men håber da at I finder en løsning, for det er ikke til at holde ud ikke at så sin søvn

Anmeld

27. november 2011

HeidiØ

iris-mor skriver:

Åh en sød alder!!!

Nej ingen tips, jeg kunne ligge i sengen og amme.

Men skriger han hvis han skal ligge alene? - for ellers kan det jo være han bare skal have noget at kigge på og så falder i søvn igen...

Nogle babyer er bare lærke-børn og står tidligt op.

Håber du får dig en god middagslur

Nej ingen skrig - meget tilfreds baby! Han ligger bare og griner af mig. Well well, tålmodighed, så kommer det nok!

Anmeld

27. november 2011

HeidiØ

STN skriver:

Haha.. Dejligt med en glad julegris! Bare ikke om natten...

Min datter falder i søvn ved brystet og så kan jeg bare ligge hende over i hendes seng igen lige bagefter.. Så har ikke rigtig nogen råd.. Men håber da at I finder en løsning, for det er ikke til at holde ud ikke at så sin søvn

Ja, det er skønt han er så glad .. hehe!

Han faldt osse altid i søvn ved brystet i starten, men så ændrede det sig drastisk må man sige. Han er obs på ALT! Hehe.. hvis jeg bare la ham ligge og snakke med sig selv, så falder han osse i søvn før eller siden. Hehe.. det er bare kedeligt at sidde og vente på! Han er bare glad og tilfreds!

Anmeld

27. november 2011

Sitrani

HeidiØ skriver:

Ja, det er skønt han er så glad .. hehe!

Han faldt osse altid i søvn ved brystet i starten, men så ændrede det sig drastisk må man sige. Han er obs på ALT! Hehe.. hvis jeg bare la ham ligge og snakke med sig selv, så falder han osse i søvn før eller siden. Hehe.. det er bare kedeligt at sidde og vente på! Han er bare glad og tilfreds!

Ok.. Min datter er 5 mdr. og hun falder stadig i søvn ved brystet! Det er dejligt når det kan lade sig gøre på den måde.. Men mon ikke han lærer det, når han finder ud af, at det måske er lidt kedeligt at ligge i mørket helt vågen.....

Anmeld

28. november 2011

HeidiØ

STN skriver:

Ok.. Min datter er 5 mdr. og hun falder stadig i søvn ved brystet! Det er dejligt når det kan lade sig gøre på den måde.. Men mon ikke han lærer det, når han finder ud af, at det måske er lidt kedeligt at ligge i mørket helt vågen.....

Jo, jeg håber det! I nat har han næsten ikke sovet, men brugt mange timer på at ligge og spjætte med arme og ben! Åh ha da de små unger altså!!

Anmeld

28. november 2011

AndreasMor84

Jeg bruger også ammebrik og kan fint ligge ned og amme. Så han sover bare videre ved siden af mig. Ellers er han som din, hvis jeg flytter ham - frisk og glad og det "orker" jeg ik lige 2-3 gange hver nat Og han sover super godt ved siden af mig..

Anmeld

28. november 2011

HeidiØ

AndreasMor2011 skriver:

Jeg bruger også ammebrik og kan fint ligge ned og amme. Så han sover bare videre ved siden af mig. Ellers er han som din, hvis jeg flytter ham - frisk og glad og det "orker" jeg ik lige 2-3 gange hver nat Og han sover super godt ved siden af mig..

Jah, det gør William jo egentlig også ved siden af mig, jeg synes bare det er sådan en dårlig vane.. men tidlig morgen tager jeg ham over efter jeg har ammet.

Jeg har mælk i hele sengen hvis jeg ammer liggende..

Anmeld

28. november 2011

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Jah, det gør William jo egentlig også ved siden af mig, jeg synes bare det er sådan en dårlig vane.. men tidlig morgen tager jeg ham over efter jeg har ammet.

Jeg har mælk i hele sengen hvis jeg ammer liggende..

dårlig vane? synes det er dejligt og trygt for ham..

kan du ik bare ligge en stofble ved brystet? det gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.