Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sujan skriver: Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste... Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts. Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst. Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten. Er vel tanken der tæller
Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste... Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts. Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst. Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten. Er vel tanken der tæller
Hej. Ved min kæreste vil blive så glad for sådan en gave. Har været inde for at se på billeterne. Men kan ikke se hvad det er man betaler å mange penge for. Er det optagelser af et afsnit????????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majbriteriksen skriver: Hej. Ved min kæreste vil blive så glad for sådan en gave. Har været inde for at se på billeterne. Men kan ikke se hvad det er man betaler å mange penge for. Er det optagelser af et afsnit????????
sandorff skriver: mon ikke du kan klemme sammen... ? hvor meget har du måtte punge ud og hvorfra - billetnet?
mon ikke du kan klemme sammen... ? hvor meget har du måtte punge ud og hvorfra - billetnet?
Sujan skriver: Billetterne koster mellem 400-1250 kr. Hage givet 750 for disse biletter:-)Og er på biletlugen.
Billetterne koster mellem 400-1250 kr. Hage givet 750 for disse biletter:-)Og er på biletlugen.
hva koster det??
lucas<3 skriver: hva koster det??
Sujan skriver: Ih tak.. det var meget sødt sagt:-)
Ih tak.. det var meget sødt sagt:-)
Jeg mener det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128