Uhhh har lige satset stort:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Sujan

Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste...

Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts.

Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.

Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.

Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst.

Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten.

Er vel tanken der tæller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Dinna88

Eeeeeeeeeeeeeeej, hvor fedt! En af mine venner har givet sin far en billet i julegave samt købt en til sig selv. Det er også med backstage pas og VIP Det er fandme snyd!

Anmeld

26. november 2011

Sujan

ejjjj... backstage og VIP.. snyyyydd.

Tror jeg ikke jeg ville have råd til

Håber bare sådan han kommer afsted... Så må hans kommende datter lige samarbejde lidt:-)

Ville også gerne have haft en billet selv, men synes måske det er lidt et for stort sats når man har termin d. 25

Anmeld

26. november 2011

Sujan

Dinna88 skriver:

Eeeeeeeeeeeeeeej, hvor fedt! En af mine venner har givet sin far en billet i julegave samt købt en til sig selv. Det er også med backstage pas og VIP Det er fandme snyd!

Anmeld

26. november 2011

Giraffen

Sujan skriver:

Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste...

Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts.

Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.

Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.

Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst.

Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten.

Er vel tanken der tæller

Ej hvor skægt!
herhjemme er vi begge top gear fans og jeg ville også gerne sende min kæreste afsted til kbh til det show der...

Men men men jeg bor i Århus og har termin 28. marts, så han er bange for det ku være oven i fødslen og selvom jeg ville være ok med at han måske kom lidt forsinket så er han slet ikke klar på den selv.

Men bare lidt skægt med terminen og showet  

Anmeld

26. november 2011

Sujan

Giraffen skriver:

Ej hvor skægt!
herhjemme er vi begge top gear fans og jeg ville også gerne sende min kæreste afsted til kbh til det show der...

Men men men jeg bor i Århus og har termin 28. marts, så han er bange for det ku være oven i fødslen og selvom jeg ville være ok med at han måske kom lidt forsinket så er han slet ikke klar på den selv.

Men bare lidt skægt med terminen og showet  

Ja.. Det kan jeg godt se... men han kan være her på 1 time. så tror nemt han ville kunne nå det hvis jeg pludselig gik i fødsel præcis d. dag.

Men der er langt fra kbh. til Århus.

nu kan jeg bare ikke vente til juleaften og se ham i hovedet når jeg giver ham den

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Sujan skriver:

ejjjj... backstage og VIP.. snyyyydd.

Tror jeg ikke jeg ville have råd til

Håber bare sådan han kommer afsted... Så må hans kommende datter lige samarbejde lidt:-)

Ville også gerne have haft en billet selv, men synes måske det er lidt et for stort sats når man har termin d. 25

Jaaaa, ikke?!

Hvad har billetten du har købt kostet? Jeg ANER nemlig ikke hvad han gav, men jeg er sikker på, at det koster knaster!

Ja, det er nok smartest at blive hjemme

Anmeld

26. november 2011

Sujan

Dinna88 skriver:

Jaaaa, ikke?!

Hvad har billetten du har købt kostet? Jeg ANER nemlig ikke hvad han gav, men jeg er sikker på, at det koster knaster!

Ja, det er nok smartest at blive hjemme

Man kan få biletter fra. 400-1250 kr. har købt til 750 kr. hvilket er en rigtig pæn julegave synes jeg.

og bare så fedt hans vens kæreste ville være med på den. Han bor i Jylland og vi på sjælland og ved de savner hinanden. Så nu får de lige en top gear dag sammen.... Helt uden de regner med det... Ih hvor bliver det godt...

Så må det godt blive juleaften...

Eller kunne være jeg også skulle få styr på resten af julegaverne

Anmeld

26. november 2011

bonnie81

EJ EN FED GAVE  min kæreste ville elske det hvor kan man købe de billetter ????

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Sujan skriver:

Man kan få biletter fra. 400-1250 kr. har købt til 750 kr. hvilket er en rigtig pæn julegave synes jeg.

og bare så fedt hans vens kæreste ville være med på den. Han bor i Jylland og vi på sjælland og ved de savner hinanden. Så nu får de lige en top gear dag sammen.... Helt uden de regner med det... Ih hvor bliver det godt...

Så må det godt blive juleaften...

Eller kunne være jeg også skulle få styr på resten af julegaverne

Det er en RIGTIG flot julegave, synes jeg! Så har han jo nok givet det højeste.

Jeg tror, at jeres kærester bliver RIGTIG glade! Hvor er det kanon

Høhø, tror da nogle vil blive skuffede, hvis ikke de får gaver, fordi juleaften kommer en måned for tidligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.