Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Det er en RIGTIG flot julegave, synes jeg! Så har han jo nok givet det højeste. Jeg tror, at jeres kærester bliver RIGTIG glade! Hvor er det kanon Høhø, tror da nogle vil blive skuffede, hvis ikke de får gaver, fordi juleaften kommer en måned for tidligt
Det er en RIGTIG flot julegave, synes jeg! Så har han jo nok givet det højeste.
Jeg tror, at jeres kærester bliver RIGTIG glade! Hvor er det kanon Høhø, tror da nogle vil blive skuffede, hvis ikke de får gaver, fordi juleaften kommer en måned for tidligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste... Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts. Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst. Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten. Er vel tanken der tæller
Ja jeg har fundet den fedeste julegave til min kæreste... Top gear kommer til KBH. i slut Marts. Han eeeeellllsker Top Gear. Kontaktede derfor hans bedste vens kæreste og fik hende med på at købe en billett til sin kæreste også. Altså kan de tage sammen derind lørdag d. 31 marts. Glæder mig sådan til at se hans ansigt når han får gaven... tror de bler helt vilde.Men mit sats går så ud på at jeg har termin d. 25 marts. Altså kan jeg lige have født eller føde på den dag de er afsted.Men jeg har satset fordi jeg så gerne ville give min kæreste den oplevelse... Så må se hvornår bebs har tænkt sig at melde sin ankomst. Hvis jeg lige har født kan det være han slet ikke har overskud til at tage afsted, og hvis jeg endnu ikke har født, vil han måske ikke afsted fordi han så vil være bekymret... Nå men pyt. Glæder mig til at give ham den og går det helt galt kan han sælge biletten. Er vel tanken der tæller
Super god gave Du må klart være verdens bedste kæreste
Ej, en fed julegave!! Det ville min kæreste godt nok også ELSKE!!
Chancen skriver: Ej, en fed julegave!! Det ville min kæreste godt nok også ELSKE!!
Baagøe skriver: Super god gave Du må klart være verdens bedste kæreste
Sujan skriver: Der er stadig masser af biletter:-)
Der er stadig masser af biletter:-)
Okay
Hmm, vi bor jo bare helt nede i Sønderborg ..
Det skal i hvertfald overvejes
Ej 1000 tak for ideen!!! Har virkelig ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle købe til min kærest. Og han er kæmpe top gear fan bestiller en billet til den første
Chancen skriver: JJa Okay Hmm, vi bor jo bare helt nede i Sønderborg .. Det skal i hvertfald overvejes
JJa
Sujan skriver: Ja kan jeg godt se.. det er langt væk...
Ja kan jeg godt se.. det er langt væk...
ja
Men han er HELT vild med biler! Så for ham ville det være rejsen værd
Det var sgu da en skide god ide !! Tak for julegave-inspirationen, hehe!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128