infektion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

dejligt og høre alt er som det skal være.. men puha sofaliggende i 15 uger endnu...
Kan du ikke være lidt kreativ så. male billeder til børneværelset, sy sengetøj el. gardiner eller såan noget simpelt noget, så tiden går med et eller andet

Ja der er længe til den lille skal komme endnu... kan heller ikke rigtig overskue det og slet ikke hvis vi osse skal hen og flytte...

ja har overvejet at lærer at syg... er ikke lige frem aå kreativ på det punkt, men det kunne jo være jeg kunne lærer det...

men det bliver jo så ikke før vi kender kønnet så der går lige en månede enden før jeg kan gå i gang med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja der er længe til den lille skal komme endnu... kan heller ikke rigtig overskue det og slet ikke hvis vi osse skal hen og flytte...

ja har overvejet at lærer at syg... er ikke lige frem aå kreativ på det punkt, men det kunne jo være jeg kunne lærer det...

men det bliver jo så ikke før vi kender kønnet så der går lige en månede enden før jeg kan gå i gang med det...

Så I skal ide kønnet... bliver spændendne
Du kan nu sagtens lære og sy... specielt sådan noget som sengetøj, det er jo bare lige ud, det er ikke ret svært!
Ellers må jeg jo komme og lære dig det...tihi

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

Så I skal ide kønnet... bliver spændendne
Du kan nu sagtens lære og sy... specielt sådan noget som sengetøj, det er jo bare lige ud, det er ikke ret svært!
Ellers må jeg jo komme og lære dig det...tihi

Ja vi vil meget gerne kende kønnet den har vare været meget genert...

hehe ja har aldrig kunne sy... de ting jeg har syet i håndarbejde er altid end med at det var læreren som syede det færdig

Du er meget velkommen

Anmeld

24. februar 2009

Mathilde

Sanne skriver:

så jeg er hjemme igen... og der er heldigvis ikke sket mere siden i går

så stadig holde mig helt i ro og skal det resten af graviditeten da de jo helst ikke vil have jeg føder før tid... så nu skal jeg bare finde på noget sjovt her hjemme...

Den lille har det rigtig godt dejlig aktiv og alle blodprøverne så rigtig fine ud...

Det var godt søde dejligt at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.