infektion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

Mathilde

Sanne skriver:

jeps og skal holde mig helt og andels i ro... må kun gå ud og tisse

Har åbnet mig yderlig selvom jeg har holde mig helt i ro... smerten jeg har haft i længen stammer fra nogle plukveer/veer og hvis det ikke aftage til overmiddag bliver jeg indlagt...

Kunne jeg ikke bare få en let graviditet hvor jeg bare kunne nyde at være gravid

Hvor er det synd for dig søde!
Jeg håber det går i sig selv igen når du får helt ro. Jeg synes da du skulle sendes til scanning.

Du har bestemt været hård ramt og det er da slet ikke fair! Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hvor er det synd for dig søde!
Jeg håber det går i sig selv igen når du får helt ro. Jeg synes da du skulle sendes til scanning.

Du har bestemt været hård ramt og det er da slet ikke fair! Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget....

tak søde...

Slipper ikke for at skulle en tur ud på syghuset... men har da fået lov at vente til kæresten har fået fri...

Anmeld

23. februar 2009

Mimic

Nogen der ved hvordan det går med Sanne...??
sidder her og tænker på om hun mon er ok...

Anmeld

23. februar 2009

Becks

Jeg tror hun er blevet indlagt... Hun havde vist mange smerter og har åbnet sig yderligere

Anmeld

23. februar 2009

Mimic

den stakkel... håber alt går som det skal og at det falder til ro igen

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

hej pige , hvor er i søde

Var derude nogle timer og blev så sendt hjem igen da de mente jeg ville slappe bedre af hjemme i vante omgivelse men er i kontakt med dem hele tiden da jeg har så ondt... men det var ganske rigtig nogle dumme veer, det gør heldig vis ikke så ondt mere men det er der stadig...

Vi skal derud kl 10 igen så de lige kan få tjekket op på det hele...

Anmeld

24. februar 2009

LotteN

Sanne skriver:

hej pige , hvor er i søde

Var derude nogle timer og blev så sendt hjem igen da de mente jeg ville slappe bedre af hjemme i vante omgivelse men er i kontakt med dem hele tiden da jeg har så ondt... men det var ganske rigtig nogle dumme veer, det gør heldig vis ikke så ondt mere men det er der stadig...

Vi skal derud kl 10 igen så de lige kan få tjekket op på det hele...

hold da op Sanna, din stakkel.. har først set indlægget nu.. Som du da bare er ramt er alt... Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt og være gravid, når du har det sådan... Håber virkelig snart det holder op og du kan nyde din dejlig store mave lidt...
for det ser bedre ud når du har været forbi sygehuset idag... husk og skriv så snart du er kommet hjem, vi er jo urolige for dig herinde..

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

hold da op Sanna, din stakkel.. har først set indlægget nu.. Som du da bare er ramt er alt... Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt og være gravid, når du har det sådan... Håber virkelig snart det holder op og du kan nyde din dejlig store mave lidt...
for det ser bedre ud når du har været forbi sygehuset idag... husk og skriv så snart du er kommet hjem, vi er jo urolige for dig herinde..

Tak... ja det er godt nok noget hårdt...
skal nok skrive lige så snart jeg er hjemme igen håber ikke det tager så lang tid...

Anmeld

24. februar 2009

SaNiNa

så jeg er hjemme igen... og der er heldigvis ikke sket mere siden i går

så stadig holde mig helt i ro og skal det resten af graviditeten da de jo helst ikke vil have jeg føder før tid... så nu skal jeg bare finde på noget sjovt her hjemme...

Den lille har det rigtig godt dejlig aktiv og alle blodprøverne så rigtig fine ud...

Anmeld

24. februar 2009

LotteN

Sanne skriver:

så jeg er hjemme igen... og der er heldigvis ikke sket mere siden i går

så stadig holde mig helt i ro og skal det resten af graviditeten da de jo helst ikke vil have jeg føder før tid... så nu skal jeg bare finde på noget sjovt her hjemme...

Den lille har det rigtig godt dejlig aktiv og alle blodprøverne så rigtig fine ud...

dejligt og høre alt er som det skal være.. men puha sofaliggende i 15 uger endnu...
Kan du ikke være lidt kreativ så. male billeder til børneværelset, sy sengetøj el. gardiner eller såan noget simpelt noget, så tiden går med et eller andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.