Sanne skriver:
neej kan ikke sige er jeg sluppet billigt... de først måneder var jeg stort set senge liggende og opkasten er der endnu...
kan vist snart ikke lægge mere over på kæresten... han gør alt og har gjort det længe... så holde sofaen og dynen gider ikke engang tage tøj på...
går til kontrol på syghuset med den lille da jeg i januar blev rigtig syg af noget pencelin jeg hvade fået og den lilles blev påvirket af det osse... men tror de begynder at trappe lidt ned nu... ellers har jeg derude hver anden dag og syntes godt nok det er hård.
uge 32 det er godt nok osse tidlig at gå i fødsel, men godt de fin det stoppe jeg er osse blevet rigtig bange for at føde fortidlig nu med at det der har været...
jeg havde det præsis sådan, man gider bare ingenting og man føler sig grim og klam (jeg gjorde i hvert fald)

uanset hvad jeg gjorde for at se normal ud, lykkedes det aldrig...
MEN det glemte jeg hurtigt, for nu prøver jeg på nummer to, så det er det hele værd...

puha hver anden dag, det var tit... godt der bliver holdt øje... hvordan har du det så nu?? er det blevet bedre??
Anmeld