infektion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

ja det er der.... jeg gik i fødsel i uge 32, men de fik det stoppet igen, heldigvis.... så sørg nu for at forholde dig i ro, så du ikke sætter noget i gang. lig dig på sofaen og bliv opvardet... pas på dig selv og din krop..
har du ellers hart en god graviditet??
jeg var rigtig dårlig gennem hele min graviditet.. puha den var hård... jeg brækkede mig fra morgen til aften...

neej kan ikke sige er jeg sluppet billigt... de først måneder var jeg stort set senge liggende og opkasten er der endnu...

kan vist snart ikke lægge mere over på kæresten... han gør alt og har gjort det længe... så holde sofaen og dynen gider ikke engang tage tøj på...
går til kontrol på syghuset med den lille da jeg i januar blev rigtig syg af noget pencelin jeg hvade fået og den lilles blev påvirket af det osse... men tror de begynder at trappe lidt ned nu... ellers har jeg derude hver anden dag og syntes godt nok det er hård.

uge 32 det er godt nok osse tidlig at gå i fødsel, men godt de fin det stoppe jeg er osse blevet rigtig bange for at føde fortidlig nu med at det der har været...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

neej kan ikke sige er jeg sluppet billigt... de først måneder var jeg stort set senge liggende og opkasten er der endnu...

kan vist snart ikke lægge mere over på kæresten... han gør alt og har gjort det længe... så holde sofaen og dynen gider ikke engang tage tøj på...
går til kontrol på syghuset med den lille da jeg i januar blev rigtig syg af noget pencelin jeg hvade fået og den lilles blev påvirket af det osse... men tror de begynder at trappe lidt ned nu... ellers har jeg derude hver anden dag og syntes godt nok det er hård.

uge 32 det er godt nok osse tidlig at gå i fødsel, men godt de fin det stoppe jeg er osse blevet rigtig bange for at føde fortidlig nu med at det der har været...

jeg havde det præsis sådan, man gider bare ingenting og man føler sig grim og klam (jeg gjorde i hvert fald)
uanset hvad jeg gjorde for at se normal ud, lykkedes det aldrig...
MEN det glemte jeg hurtigt, for nu prøver jeg på nummer to, så det er det hele værd...
puha hver anden dag, det var tit... godt der bliver holdt øje... hvordan har du det så nu?? er det blevet bedre??

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Hvordan har du det i dag ?

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

21. februar 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

jeg havde det præsis sådan, man gider bare ingenting og man føler sig grim og klam (jeg gjorde i hvert fald)
uanset hvad jeg gjorde for at se normal ud, lykkedes det aldrig...
MEN det glemte jeg hurtigt, for nu prøver jeg på nummer to, så det er det hele værd...
puha hver anden dag, det var tit... godt der bliver holdt øje... hvordan har du det så nu?? er det blevet bedre??

Vi har det begge ok... der er masser af aktivitet og den skulle have den rigtig str og de mener ikke den har nået at tage skade...

har ikke problemer med maven andet end at jeg ikke kan passe mit tøj er rigtig glad for den... men er bare så træt hele tiden...

Pia :
det er stadig ikke godt men her til formiddag har hævelsen fortaget sig lidt... men har stadig rigitg ondt og især henover lænden... går ikke ret mange skridt af gangen... men håber det bliver bedre i løbet af eftermiddagen og aften...
Det væreste er jo at jeg har åbnet mig... så må jo holde mig i ro selvom jeg syntes jeg har gjort det...

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Vi har det begge ok... der er masser af aktivitet og den skulle have den rigtig str og de mener ikke den har nået at tage skade...

har ikke problemer med maven andet end at jeg ikke kan passe mit tøj er rigtig glad for den... men er bare så træt hele tiden...

Pia :
det er stadig ikke godt men her til formiddag har hævelsen fortaget sig lidt... men har stadig rigitg ondt og især henover lænden... går ikke ret mange skridt af gangen... men håber det bliver bedre i løbet af eftermiddagen og aften...
Det væreste er jo at jeg har åbnet mig... så må jo holde mig i ro selvom jeg syntes jeg har gjort det...

Håber der bedste Sanne... Pas nu på dig selv...

Knus fra Pia.

Anmeld

21. februar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Håber der bedste Sanne... Pas nu på dig selv...

Knus fra Pia.

tak... kæresten er osse efter mig og holder øje hele tiden...

syntes nu det er svært, men lærer det jo nok... må jo heller ikke løft mine katte, så de må komme til mora hvis de skal snakke

Anmeld

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

Pia :

dejligt i har det godt begge to... godt din kæreste er god til at hjælpe...

Anmeld

23. februar 2009

SaNiNa

øv øv har måtte ringe til kæresten for at få ham hjem for at kører mig til lægen på hans første arbejdsdag

men min lægen ville gerne ser mig med det sammen da jeg har en rigtig underlig smerte i lænden og og bløder lidt og han mistænker lidt veer for det... og det håber jeg sku da bare ikke...

håber virkelig bare det er den der infektion som ikke er helt væk endnu....
troede slet ikke man kunne have det så underligt inde i sig selv, tænk hvis jeg føder i uge 25 min barn er da ikke stort nok. håber bare ikke det er det...

Anmeld

23. februar 2009

Mathilde

Sanne skriver:

øv øv har måtte ringe til kæresten for at få ham hjem for at kører mig til lægen på hans første arbejdsdag

men min lægen ville gerne ser mig med det sammen da jeg har en rigtig underlig smerte i lænden og og bløder lidt og han mistænker lidt veer for det... og det håber jeg sku da bare ikke...

håber virkelig bare det er den der infektion som ikke er helt væk endnu....
troede slet ikke man kunne have det så underligt inde i sig selv, tænk hvis jeg føder i uge 25 min barn er da ikke stort nok. håber bare ikke det er det...

Åh nej dog Har du været ved læge?

Anmeld

23. februar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Åh nej dog Har du været ved læge?

jeps og skal holde mig helt og andels i ro... må kun gå ud og tisse

Har åbnet mig yderlig selvom jeg har holde mig helt i ro... smerten jeg har haft i længen stammer fra nogle plukveer/veer og hvis det ikke aftage til overmiddag bliver jeg indlagt...

Kunne jeg ikke bare få en let graviditet hvor jeg bare kunne nyde at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.