Tidlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

tror man kan manipulere kroppen hvis man håber og ønsker FOR meget

Ja det er jo lige det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Jeg føler virkelig også bare at der er party Down there fordi der er murren og det føles helt spændt. Jeg synes bare også det er ret tidligt hmm 

Jeg har ikke så meget forstand på det, men selvfølgelig kan psyken spille ind. Tror aldrig selv man kan vurdere om det er ens psyke eller virkelig er ens krop.

Men forstår godt din frustration. For tiden går bare langsomt når man gerne vil ha svar!

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på det, men selvfølgelig kan psyken spille ind. Tror aldrig selv man kan vurdere om det er ens psyke eller virkelig er ens krop.

Men forstår godt din frustration. For tiden går bare langsomt når man gerne vil ha svar!

Ja det gør den nemlig :/

Anmeld

25. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Ja det gør den nemlig :/

Jeg ejer heller ikke selv tålmodighed - og det blev ikke bedre da jeg blev gravid

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Jeg ejer heller ikke selv tålmodighed - og det blev ikke bedre da jeg blev gravid

Ja okay hehe 

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Ih, jeg har stadigvæk murren i underlivet og kvalme. Skulle være 2+6 så ;/ Det er så tidligt, men årh, har ikke oplevet det før. Håber sådan 

Anmeld

28. november 2011

Corn

Jeg havde, med nummer tre, ægløsning mandag, og fredag kom smerterne i underlivet, lørdag kom kvalmen...

Kunne iøvrigt første teste positiv omkring 6+ med alle tre unger, men jeg var ret sikker inden da

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Jeg havde, med nummer tre, ægløsning mandag, og fredag kom smerterne i underlivet, lørdag kom kvalmen...

Kunne iøvrigt første teste positiv omkring 6+ med alle tre unger, men jeg var ret sikker inden da

Lidt håb er der da forude så?? ;/

Anmeld

28. november 2011

Leneur

Altså vi havde min ekskærestes børn på juleferie og kropsmæssigt kunne jeg ikke mærke noget men vi plejede at spille fodbold med drengene og jeg blev så forpustet af at løbe og det plejede jeg ikke at blive, kunne knap nok løbe 3 meter og jeg var så træt,så mistanken om at der var noget i gærde havde jeg og på det tidspunkt, skulle jeg ifølge beregningerne være 2 uger henne.

Krydser fingre for at din fornemmelse er helt rigtig....

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Altså vi havde min ekskærestes børn på juleferie og kropsmæssigt kunne jeg ikke mærke noget men vi plejede at spille fodbold med drengene og jeg blev så forpustet af at løbe og det plejede jeg ikke at blive, kunne knap nok løbe 3 meter og jeg var så træt,så mistanken om at der var noget i gærde havde jeg og på det tidspunkt, skulle jeg ifølge beregningerne være 2 uger henne.

Krydser fingre for at din fornemmelse er helt rigtig....

Jeg håber så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.