Tidlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har oplevet graviditets symptomer rimeligt tidligt? Altså hvor i rent faktisk har været/er gravid?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg være ca 2+3, men har sådan en murren i underlivet, kvalme og ondt i lænden, kun en lille snert af ømt bryst. Kan det være noget?? :/ det håber jeg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har oplevet graviditets symptomer rimeligt tidligt? Altså hvor i rent faktisk har været/er gravid?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg være ca 2+3, men har sådan en murren i underlivet, kvalme og ondt i lænden, kun en lille snert af ømt bryst. Kan det være noget?? :/ det håber jeg. 

2+3 er ved ægløsning  såååå tvivler på det kan være graviditets gener

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

2+3 er ved ægløsning  såååå tvivler på det kan være graviditets gener

Det er 3 dage efter ægløsning.  

Anmeld

25. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Det er 3 dage efter ægløsning.  

det ved jeg.. men ægget har da endnu ikke sat sig fast?? så tvivler godt nok på det er det

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

det ved jeg.. men ægget har da endnu ikke sat sig fast?? så tvivler godt nok på det er det

Jeg ved det ikke, synes bare jeg læste om andre herinde der havde oplevet det hvor den viste sig at være god nok. 

Anmeld

25. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke, synes bare jeg læste om andre herinde der havde oplevet det hvor den viste sig at være god nok. 

oki... det har jeg ikke hørt om... men jeg hører jo heller ikke alt

med begge mine er symptomer først kommet i 6-8 uge

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

oki... det har jeg ikke hørt om... men jeg hører jo heller ikke alt

med begge mine er symptomer først kommet i 6-8 uge

Ja okay, jeg må jo bare håbe den er der denne gang. 

Anmeld

25. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Jeg kan ikke huske hvor tidligt jeg havde symptomer, men hold da op, hvor havde jeg meget murren i mit underliv. Jeg gik og ventede på at jeg sku ha mens, fordi det føltes som menssmerter

Jeg krydser

Anmeld

25. november 2011

Toshiba

Ja okay, jeg må jo bare håbe den er der denne gang. 

tror man kan manipulere kroppen hvis man håber og ønsker FOR meget

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Jeg kan ikke huske hvor tidligt jeg havde symptomer, men hold da op, hvor havde jeg meget murren i mit underliv. Jeg gik og ventede på at jeg sku ha mens, fordi det føltes som menssmerter

Jeg krydser

Jeg føler virkelig også bare at der er party Down there fordi der er murren og det føles helt spændt. Jeg synes bare også det er ret tidligt hmm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.