Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BJNGJ. skriver: Deet jo det. Taak, håber da det ryger. Det ligger jo bare og fylder..
Deet jo det.
Taak, håber da det ryger. Det ligger jo bare og fylder..
Jeg har også 2 flyttekasser fyldt med tøj min datter ikke kan passe, men ingen er interesseret i det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Jeg har også 2 flyttekasser fyldt med tøj min datter ikke kan passe, men ingen er interesseret i det.
Hvad størrelse er det?
BJNGJ. skriver: Hvad størrelse er det?
62-68 er der mest af
FrkLarsen skriver: 62-68 er der mest af
Åh åh.. Kunne jeg da godt tænke mig at se hvis jeg kunne lokke dig til at tage nogle billeder..
BJNGJ. skriver: Åh åh.. Kunne jeg da godt tænke mig at se hvis jeg kunne lokke dig til at tage nogle billeder..
Det kan først blive når jeg kommer tilbage fra ferie, tager til Gran Canaria på Lørdag og er væk til d. 10
BJNGJ. skriver: Har lidt forskelligt blandet til pige som jeg vil se om jeg kan komme af med billigt.. Sælges helst samlet, MEN kan også sælge flere dele sammen. Der er: 13 solhatte.4 par vanter.22 Hagesmække.3 strikhuer.2 Par strømpebukser.1 par smækbukser.2 kjoler.1 sæt med buks og top.1 nederdel.3 strikbluser. 3 t-shirts.6 langærmede bluser. DE SORTE BALLARINAER ER SOLGT.
Har lidt forskelligt blandet til pige som jeg vil se om jeg kan komme af med billigt..
Sælges helst samlet, MEN kan også sælge flere dele sammen.
Der er:
13 solhatte.4 par vanter.22 Hagesmække.3 strikhuer.2 Par strømpebukser.1 par smækbukser.2 kjoler.1 sæt med buks og top.1 nederdel.3 strikbluser. 3 t-shirts.6 langærmede bluser.
DE SORTE BALLARINAER ER SOLGT.
FrkLarsen skriver: Det kan først blive når jeg kommer tilbage fra ferie, tager til Gran Canaria på Lørdag og er væk til d. 10
Uha da.. Men det er bare helt iorden.. Det haster ikke..
sofiell89 skriver: Hvad størrelse er kjolen med peter plys? Er hagesmækkene i forskellige størrelser? Hvad skal du have for dem?
Hvad størrelse er kjolen med peter plys? Er hagesmækkene i forskellige størrelser? Hvad skal du have for dem?
Jeg tjekker lige op på størrelse senere idag.. Hagesmækene er vist i samme størrelse..
Størstedelen af det tøj der er, er str 68, så det er peter plys kjolen også.
BJNGJ. skriver: Størstedelen af det tøj der er, er str 68, så det er peter plys kjolen også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128