Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chiip91 skriver: Er intra. i ALT faktisk, har ingenting selv, kun en pose, med blandet, pige og drenge tøj
Er intra. i ALT faktisk, har ingenting selv, kun en pose, med blandet, pige og drenge tøj
Okay.. Jeg skriver lige en PB til dig med et forslag til en pris..
Og self skal jeg nok finde en fair og billig pris..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BJNGJ. skriver: Okay.. Jeg skriver lige en PB til dig med et forslag til en pris.. Og self skal jeg nok finde en fair og billig pris..
Okay tak, Bar iorden
Stadig til salg.
Sælges helst samlet som en pakke med forskelligt blandet.
BJNGJ. skriver: Har lidt forskelligt blandet til pige som jeg vil se om jeg kan komme af med billigt.. Sælges helst samlet, MEN kan også sælge flere dele sammen. Der er: 13 solhatte.4 par vanter.22 Hagesmække.3 strikhuer.2 Par strømpebukser.1 par smækbukser.2 kjoler.1 sæt med buks og top.1 nederdel.3 strikbluser. 3 t-shirts.6 langærmede bluser.
Har lidt forskelligt blandet til pige som jeg vil se om jeg kan komme af med billigt..
Sælges helst samlet, MEN kan også sælge flere dele sammen.
Der er:
13 solhatte.4 par vanter.22 Hagesmække.3 strikhuer.2 Par strømpebukser.1 par smækbukser.2 kjoler.1 sæt med buks og top.1 nederdel.3 strikbluser. 3 t-shirts.6 langærmede bluser.
Kan self også sælge flere dele samlet.
Hvad er størrelsen på de sorte ballarina sko med sløjfe?
FrkLarsen skriver: Hvad er størrelsen på de sorte ballarina sko med sløjfe?
De blev solgt igår, har bare glemt at skrive det på..
Kofoed. skriver: Er den stor? For mon ikke det så betyder hovedomkreds?
Er den stor? For mon ikke det så betyder hovedomkreds?
Ved ikke om du har fået svar på størrelsen omkring solhatten, men min datter brugte str 48 da hun var et år, bare lidt vejledning
BJNGJ. skriver: De blev solgt igår, har bare glemt at skrive det på..
Øv øv, det havde været de perfekte juleaften-sko
FrkLarsen skriver: Øv øv, det havde været de perfekte juleaften-sko
ja de er også super fine.. Men der var en der nappede dem igår.. Og hun tænkte også det samme..
BJNGJ. skriver: ja de er også super fine.. Men der var en der nappede dem igår.. Og hun tænkte også det samme..
Så lige at de var i str 24, min datter bruger 21
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128