Ekstrem kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Det er nemlig som en anden bruger skriver helt vildt tildigt at skulle kunne mærke symptomer hvis du er blevet gravid i og med at du formenligt kun er 48 timer fra ægløsning og evt befrugtning og ægget på ingen måde har sat sig fast endnu.

da for at det ér det men må nok hælde til ønketænkning / sygdom 

Men som en anden skriver, kan du være ca 4 uger længere henne end forventet?

Altså havde jo mens d. 9. så kan jo kun være 2+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Deka11

Anonym skriver:

Præcis! Sad oppe i sengen og legede med min kat og så kom det bare bang! Og troede jeg skulle (undskyld detaljerne) kaste op ud over hele sengen!  ja krydser fingre for det var nemlig ikke en kvalme jeg havde prøvet før, det var virkelig klamt

Det kunne da godt lyde som sådan jeg havde det. Håber meget for dig, at det er fordi der sker nogle gode ting i din mave.  Nogle gange kan kvalme heldigvis godt være noget positivt.

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

Deka11 skriver:

Det kunne da godt lyde som sådan jeg havde det. Håber meget for dig, at det er fordi der sker nogle gode ting i din mave.  Nogle gange kan kvalme heldigvis godt være noget positivt.

Hehe ja, det eneste tidspunkt jeg nogensinde har haft kvalme, hvor jeg kunne se det positive:-D nu må vi se, synes der er længe til d. 7.

Anmeld

26. november 2011

Deka11

Anonym skriver:

Hehe ja, det eneste tidspunkt jeg nogensinde har haft kvalme, hvor jeg kunne se det positive:-D nu må vi se, synes der er længe til d. 7.

He he.

Ja, ventetiden kan være ekstrem lang, når man skal vente på at kunne teste. Håber på at få en opdatering her i tråden, når det er.

Anmeld

26. november 2011

Tona

Deka11 skriver:

Jeg havde altså også kvalme 2 dage efter at jeg blev gravid. (Altså hvor jeg havde ægløsning).  Vågnede om natten, og troede seriøst at jeg skulle kaste op. Den måde jeg havde det på, havde jeg ikke prøvet før. Det kom så pludseligt og jeg vågnede af det. Men der har jeg også været i uge 2+2. Vi er åbenbart nogle der er meget følsomme overfor det. Så det kan godt lade sig gøre.  for at du har 2 streger om et par uger.

Ja, jeg havde også kvalme få dage efter jeg var blevet gravid

Anmeld

26. november 2011

Deka11

Amandas-mor skriver:

Ja, jeg havde også kvalme få dage efter jeg var blevet gravid

Er glad for at jeg ikke er den eneste.  Men det er lidt vildt, at vi er nogle der mærker noget til det så hurtigt.

Anmeld

27. november 2011

Tona

Er glad for at jeg ikke er den eneste.  Men det er lidt vildt, at vi er nogle der mærker noget til det så hurtigt.

Ja det er flippet nok. Jeg havde også bukser der strammede og overdrevet ømme bryster der var for store til alle mine BH'er samtidig med at jeg havde testdag allerede!

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Deka11 skriver:

He he.

Ja, ventetiden kan være ekstrem lang, når man skal vente på at kunne teste. Håber på at få en opdatering her i tråden, når det er.

Ja den er så! :-) skal nok kommeMed en opdatering  hvor tidligt testede du positivt?

Anmeld

28. november 2011

Deka11

Anonym skriver:

Ja den er så! :-) skal nok kommeMed en opdatering  hvor tidligt testede du positivt?

Det lyder godt. Det vil jeg glæde mig til.  

Jeg testede positiv da jeg var i uge 3+6. Så dagen inden testdagen.  

Anmeld

28. november 2011

Deka11

Amandas-mor skriver:

Ja det er flippet nok. Jeg havde også bukser der strammede og overdrevet ømme bryster der var for store til alle mine BH'er samtidig med at jeg havde testdag allerede!

Ja, det lyder fuldstændig som mig.  Jeg begyndte at bruge graviditetstøj meget tidligt i graviditeten.  Det er sgu lidt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.