Ekstrem kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.125 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået ekstrem kvalme efter jeg gik i seng i aftes (efter sex) og havde det også onsdag aften, kan det betyde jeg er gravid? Ville kun være 2+2 (d. 25) og have haft æglæsning d. 22. eller 23.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

UnderCover37

Du kan også bare være blevet syg... Håber da for dig at det er et tegn men så tidligt ville jeg nok personligt slå det hen med at der er en masse i omløb lige pt.

God bedring og held og lykke

Anmeld

25. november 2011

Gaia

Det er nok desværre meget meget tidligt. Ægget vil ikke engang have nået livmoderen endnu. Det tager en 2-5 dage for det at nå ned og at sætte sig fast. Og de to første uger i de 40 er man jo ik gravid. Så hvis du er blevet gravid er æg/sædcelle cellen kun ca 48 timer og din krop ved knapt nok det er sket. 

Men håber du er gravid og at du om 2 uger får en positiv test.  

Anmeld

25. november 2011

SussieThyssen

Der er ikke mulighed for at du kan være længere henne??

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er ikke mulighed for at du kan være længere henne??

Kærligst
Sussie

Havde min mens d. 9 nov. Det er heller ikke sikkert det er pga. det, kvalmen kom bare så pludseligt begge dage og gik væk igen efter noget tid. Men det er nok bare fordi jeg er blevet syg

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Du kan også bare være blevet syg... Håber da for dig at det er et tegn men så tidligt ville jeg nok personligt slå det hen med at der er en masse i omløb lige pt.

God bedring og held og lykke

Jeg vidste bare ikke h or tidligt symptomerne kunne komme, så det kan godt være jeg har fået mig en influenza 

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Det er nok desværre meget meget tidligt. Ægget vil ikke engang have nået livmoderen endnu. Det tager en 2-5 dage for det at nå ned og at sætte sig fast. Og de to første uger i de 40 er man jo ik gravid. Så hvis du er blevet gravid er æg/sædcelle cellen kun ca 48 timer og din krop ved knapt nok det er sket. 

Men håber du er gravid og at du om 2 uger får en positiv test.  

Okay tak for svar har ikke satig så meget ind i det, så rart at vide om jeg bare er blevet syg

Anmeld

25. november 2011

Deka11

Anonym skriver:

Jeg har fået ekstrem kvalme efter jeg gik i seng i aftes (efter sex) og havde det også onsdag aften, kan det betyde jeg er gravid? Ville kun være 2+2 (d. 25) og have haft æglæsning d. 22. eller 23.

Jeg havde altså også kvalme 2 dage efter at jeg blev gravid. (Altså hvor jeg havde ægløsning).  Vågnede om natten, og troede seriøst at jeg skulle kaste op. Den måde jeg havde det på, havde jeg ikke prøvet før. Det kom så pludseligt og jeg vågnede af det. Men der har jeg også været i uge 2+2. Vi er åbenbart nogle der er meget følsomme overfor det. Så det kan godt lade sig gøre.  for at du har 2 streger om et par uger.

Anmeld

25. november 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Okay tak for svar har ikke satig så meget ind i det, så rart at vide om jeg bare er blevet syg

Det er nemlig som en anden bruger skriver helt vildt tildigt at skulle kunne mærke symptomer hvis du er blevet gravid i og med at du formenligt kun er 48 timer fra ægløsning og evt befrugtning og ægget på ingen måde har sat sig fast endnu.

da for at det ér det men må nok hælde til ønketænkning / sygdom 

Men som en anden skriver, kan du være ca 4 uger længere henne end forventet?

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Deka11 skriver:

Jeg havde altså også kvalme 2 dage efter at jeg blev gravid. (Altså hvor jeg havde ægløsning).  Vågnede om natten, og troede seriøst at jeg skulle kaste op. Den måde jeg havde det på, havde jeg ikke prøvet før. Det kom så pludseligt og jeg vågnede af det. Men der har jeg også været i uge 2+2. Vi er åbenbart nogle der er meget følsomme overfor det. Så det kan godt lade sig gøre.  for at du har 2 streger om et par uger.

Præcis! Sad oppe i sengen og legede med min kat og så kom det bare bang! Og troede jeg skulle (undskyld detaljerne) kaste op ud over hele sengen!  ja krydser fingre for det var nemlig ikke en kvalme jeg havde prøvet før, det var virkelig klamt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.