Hjæææælp med navne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har stemt William, jeg syntes det er rigtig smukt, jeg har ikke valgt et pigenavn da jeg ikke kunne lide nogen af dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Benjamins'mor

Merle og William.

Anmeld

25. november 2011

LilleLene

sne190810 skriver:

Jeg er på AnneLie  Virkelig lækkert navn

Der er ikke nogle af drengenavnene som er favoritter, men skal jeg vælge må det blive Bertram

Jeg har valgt det samme

Anmeld

25. november 2011

SS82

Har stemt bertram og William - er desværre ikke lige til nogle af pigerne

Anmeld

25. november 2011

Maja_4000

katti24 skriver:

Jeg har stemt på 2 drenge navne, da jeg ik rigtigt bryder mig om pige navnene.

Har stemt Oliver og William da jeg rigtig godt kan lide de navne

Det samme her

Anmeld

25. november 2011

TbCp

Jeg har stemt Mynthe ... Jeg kan ikke vælge mellem drengennavnene da jeg synes de alle 3 er rigtig fine,

Anmeld

25. november 2011

Røverdatter

CmarianN skriver:

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt Mynthe og William..  Kan også godt lide Oliver men det hedder min bror så det er ikk et navn jeg selv ville vælge 

Mynthe fordi jeg er vildt med urten! den dufter og smager godt... Og navnet er flot! et naturnavn, ligesom min søn, Birk 

Anmeld

25. november 2011

chael

CmarianN skriver:

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Har kun stemt på Oliver og William, min søn har begge navne

Bryder mig ikke om de andre navne og pigenavnene er bare slet ikke mig, så derfor har jeg ikke stemt på dem.

*Camilla

Anmeld

25. november 2011

Røverdatter

CmarianN skriver:

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt Mynthe og William..  Kan også godt lide Oliver men det hedder min bror så det er ikk et navn jeg selv ville vælge 

Mynthe fordi jeg er vildt med urten! den dufter og smager godt... Og navnet er flot! et naturnavn, ligesom min søn, Birk 

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

CmarianN skriver:

Tak for jeres deltagelse 

Tillod lige mig selv at stemme på 3 stk Har stemt på Oliver, William og Merle, da det alle er navne jeg selv kunne have fundet på at bruge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.