Hjæææælp med navne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vælg et navn fra hvert køn :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.349 visninger
51 svar
0 synes godt om
24. november 2011

CmarianN

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

sne190810

Jeg er på AnneLie  Virkelig lækkert navn

Der er ikke nogle af drengenavnene som er favoritter, men skal jeg vælge må det blive Bertram

Anmeld

24. november 2011

katti24

Jeg har stemt på 2 drenge navne, da jeg ik rigtigt bryder mig om pige navnene.

Har stemt Oliver og William da jeg rigtig godt kan lide de navne

Anmeld

24. november 2011

CmarianN

sne190810 skriver:

Jeg er på AnneLie  Virkelig lækkert navn

Der er ikke nogle af drengenavnene som er favoritter, men skal jeg vælge må det blive Bertram

Jah AnneLi er sødt... Og hvis man så skal være lidt sentimental, så hedder min (fantastiske) farmor Anne-Lise og Thomas' mormor hed Anne 

Faktisk er alle drenge navne Thomas' forslag. Er ik helt overbevist endnu, men tygger på dem. Hælder måske mest selv til William? Men Bertram er da lidt nuttet, alligevel  

Det ski svært 

Tak for dit svar....

Anmeld

24. november 2011

Lunae

CmarianN skriver:

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt på Mynthe og bertram!

Kan også godt lide Oliver og William, men navnene er lige en tand for brugte til min smag!

Merle er også et smukt navn

Anmeld

24. november 2011

CmarianN

katti24 skriver:

Jeg har stemt på 2 drenge navne, da jeg ik rigtigt bryder mig om pige navnene.

Har stemt Oliver og William da jeg rigtig godt kan lide de navne

Okay  Tak for svar 

Anmeld

24. november 2011

FrkLarsen

CmarianN skriver:

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt WILLIAM og MYNTHE 

Anmeld

24. november 2011

CmarianN

Lunae skriver:

Jeg har stemt på Mynthe og bertram!

Kan også godt lide Oliver og William, men navnene er lige en tand for brugte til min smag!

Merle er også et smukt navn

Jeg svæver selv MEGET mellem Mynthe og Merle.... Kan virkelig ikke beslutte mig!

Og drenge navnene står Thomas' for. Jeg kan bare ikke selv komme med bedre forslag, så er ved at se om jeg ikke kan forlig mig med en eller flere af dem 

Tak for dit svar 

Anmeld

24. november 2011

CmarianN

FrkLarsen skriver:

Jeg har stemt WILLIAM og MYNTHE 

Taaak skal du ha, for svaret 

Anmeld

24. november 2011

Lunae

CmarianN skriver:

Jeg svæver selv MEGET mellem Mynthe og Merle.... Kan virkelig ikke beslutte mig!

Og drenge navnene står Thomas' for. Jeg kan bare ikke selv komme med bedre forslag, så er ved at se om jeg ikke kan forlig mig med en eller flere af dem 

Tak for dit svar 

Personligt ville jeg vælge Mynthe, men jeg har også en Camille i forvejen og synes navnene passer perfekt sammen.

Merle er virkelig flot, men kan godt lyde lidt kælenavnsagtigt. Samtidtig ligger det også ret tæt op af Perle og det er på ingen måde smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.