Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Jeg har stemt på Mynthe og bertram!Kan også godt lide Oliver og William, men navnene er lige en tand for brugte til min smag!Merle er også et smukt navn
Jeg har stemt på Mynthe og bertram!Kan også godt lide Oliver og William, men navnene er lige en tand for brugte til min smag!Merle er også et smukt navn
Samme her samme stemmer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Personligt ville jeg vælge Mynthe, men jeg har også en Camille i forvejen og synes navnene passer perfekt sammen.Merle er virkelig flot, men kan godt lyde lidt kælenavnsagtigt. Samtidtig ligger det også ret tæt op af Perle og det er på ingen måde smukt
Personligt ville jeg vælge Mynthe, men jeg har også en Camille i forvejen og synes navnene passer perfekt sammen.Merle er virkelig flot, men kan godt lyde lidt kælenavnsagtigt. Samtidtig ligger det også ret tæt op af Perle og det er på ingen måde smukt
God pointe
Hasselnødden skriver: Samme her samme stemmer.
Oki, tak
LunaLykke skriver: Jeg kan ikke lide nogen af pigenavnene, så har kun stemt på et drengenavn: Oliver. Elsker det navn, hvis jeg får en søn en dag, så skal han hedde det
Jeg kan ikke lide nogen af pigenavnene, så har kun stemt på et drengenavn: Oliver. Elsker det navn, hvis jeg får en søn en dag, så skal han hedde det
Oki Tak for svaret...
CmarianN skriver: Oki Tak for svaret...
Synes det er nogle skønne navne allesammen! Men har altid synes at Bertram er super sødt, og Mynthe er rigtig smukt spændende hvilket køn i får hihi
Zibi_84 skriver: Synes det er nogle skønne navne allesammen! Men har altid synes at Bertram er super sødt, og Mynthe er rigtig smukt spændende hvilket køn i får hihi
Tak, det var da dejligt at høre
Mynthe og Bertram En skam I ikke skal have 2
FrkLarsen skriver: Jeg har stemt WILLIAM og MYNTHE
Jeg har stemt WILLIAM og MYNTHE
Må blive Oliver! kan ikke li de andre navne !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128