Navne afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

twinboys

mayapigen skriver:

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Min søsters børn hedder Celina, Emily og hendes bonus søn Silas så jeg stemmer da klart på Emily

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Pigent

mayapigen skriver:

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Silas og Emily 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

mayapigen skriver:

Jeg har stemt Emily, da det flyder bedre ud sammen med Silas. Min tunge slår knuder når jeg skal sige Silas og Lilje - tror det er det der  Las-Lil, der ikke går :-)

Lilje er et rigtig flot navn, og da I før har snakket om Silke, tænkte jeg, hvad så med Silje? :-) 

Anmeld

26. november 2011

delimus

mayapigen skriver:

Synes Emily er det bedste :-) Lilje fungerer bare heller ikke rigtig udenfor skandinavien

Anmeld

26. november 2011

BabyMus

Har stemt Emily. Hvis jeg siger Silas og Lilje så laver min tunge knuder, det er ikke nemt at sige!

Anmeld

26. november 2011

FrkT

Kan lide begge navne, men synes Lilje passer bedst til Silas, da Emily er mere internationalt og engelsk-lydende, hvilket Silas jo ikke er. Så har stemt Lilje..

Anmeld

26. november 2011

Isabella_mor

Jeg syntes at Lilje er det fineste navn, og det passer rigtig godt til Silas... (især fordi der er lige mange bogstaver og et L i midten på dem begge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.