Navne afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

noah3006

Hvad med Silje? det er da så tæt på lilje.?  Silje og silas, det lyder da også godt...  og så har de begge S som forbogstav...

Klem og håber I finder ud af det... synes selv der er svært at finde navne til sine guldklumper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Muhmi

mayapigen skriver:

Silke var nr 1. men efter noget tid fandt vi ud af, at det ikke passer sammen med vores efternavn (vi er gift) og vi bruger både mit til mellemnavn og min mands til efternavn. Hans efternavn er Baand - derfor frygter vi, at hun vil blive drillet med Silke Baand... Øv øv. Min mand var gået med til at hun kun skal hedde mit efternavn istedet, men er det ikke synd, hun er den eneste der hedder det???

Men så fandt vi de to andre navne, min mand er mest til Lilje, og jeg er i tvivl - men jeg har fået lov at bestemme ;0)

Silkebånd er da heller ikke det værste at blive drillet med...

Ungerne skal nok finde et eller andet at drille med alligevel og jeg blev kaldt "Sanne, kande, stegepande, rejser til de varme lande" i maaaaange år... Silkebånd er ikke så slemt

Hvis Silke var en mulighed så ville jeg stemme det... Men synes stadig at Emily er meget smukt og passer rigtig godt til Silas

Anmeld

24. november 2011

lycly

Jeg har stemt Emily, det havde vi selv overvejet til vores datter. Synes også det passer bedst til Silas, og så er jeg ikke særlig vild med navnet Lilje

Anmeld

24. november 2011

felicity

har stemt blankt... synes ikke om nogle af navnene!

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

mayapigen skriver:

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Helt klart Lilje - synes det klinger bedst med Silas, når man siger dem begge

Anmeld

24. november 2011

Sara.

Jeg stemte Lilje... Men egentlig kan synes jeg at Emily passer lige så godt til Silas.

Anmeld

24. november 2011

Lunae

mayapigen skriver:

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Emily passer bedst til Silas. Det er et pænt navn!

Jeg har dog stemt Lilje, da det er det flotteste navn!

Anmeld

24. november 2011

FruStolpe

mayapigen skriver:

Jeg har stemt Lilje, men faktisk synes jeg at Silje ville passe bedre

Carina

Anmeld

24. november 2011

Camillee

Jeg har stemt lilje. (:

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

mayapigen skriver:

Emily..det er bare så sødt, og i mine ører lyder det godt, når man siger begge navne sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.