Navne afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket pige navn synes i bedst om (det skal passe til min søn Silas)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.723 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Liljesilas

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Alexander&Lærke

Syntes Emily er bedst af de to, Ellers Kunne Silke være en ide til Silas, hvis man kan lide at de begge begyndet med S

Anmeld

24. november 2011

GUSO

mayapigen skriver:

Nu er jeg endelig kommet tætter på et navn. Min søn hedder Silas og nu skal jeg have en datter. Det har været svært at finde et navn! Giv gerne Jeres mening :0)

Hej.. Jeg syntes Lilje et rigtig sødt og det passer godt sammen med Silas..

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Silas og Emily.... Helt klart!

Det flyyyyder meget bedre når man siger det...

Silas og Lilje giver lisom en stopklods når man siger det

Anmeld

24. november 2011

Liljesilas

Silke var nr 1. men efter noget tid fandt vi ud af, at det ikke passer sammen med vores efternavn (vi er gift) og vi bruger både mit til mellemnavn og min mands til efternavn. Hans efternavn er Baand - derfor frygter vi, at hun vil blive drillet med Silke Baand... Øv øv. Min mand var gået med til at hun kun skal hedde mit efternavn istedet, men er det ikke synd, hun er den eneste der hedder det???

Men så fandt vi de to andre navne, min mand er mest til Lilje, og jeg er i tvivl - men jeg har fået lov at bestemme ;0)

Anmeld

24. november 2011

chael

mayapigen skriver:

Helt klart lilje.

Emily/emilie, det er så brugt!!

*Camilla

Anmeld

24. november 2011

AnneBJ

Muhmi skriver:

Silas og Emily.... Helt klart!

Det flyyyyder meget bedre når man siger det...

Silas og Lilje giver lisom en stopklods når man siger det

Anmeld

24. november 2011

Hulubulu86

Det er nok nemmest at sige Silas og Emily, men jeg kan langt bedre lide navnet Lilje

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
chael skriver:

Helt klart lilje.

Emily/emilie, det er så brugt!!

*Camilla

Lige mine ord

Anmeld

24. november 2011

Giraffen

mayapigen skriver:

Silke var nr 1. men efter noget tid fandt vi ud af, at det ikke passer sammen med vores efternavn (vi er gift) og vi bruger både mit til mellemnavn og min mands til efternavn. Hans efternavn er Baand - derfor frygter vi, at hun vil blive drillet med Silke Baand... Øv øv. Min mand var gået med til at hun kun skal hedde mit efternavn istedet, men er det ikke synd, hun er den eneste der hedder det???

Men så fandt vi de to andre navne, min mand er mest til Lilje, og jeg er i tvivl - men jeg har fået lov at bestemme ;0)

jeg synes Lilje er et smukt navn, men det passer rigtig dårligt sammen med Silas - så passer Emily og Silas meget meget bedre sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.