Hvilke symptomer på at fødslen nærmer sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Sakris

1 uge før jeg fødte havde jeg en hel dag med plukveer, også selvom jeg sad og lavede ingenting. dagen før jeg fødte gentog dette sig. Havde plukkeveer fra da jeg stod op om morgenen og hele dagen igennem. Total uregelmæssige og varierende i "styrke". Omkring midnat skiftede de lige pludselig karakter, og ved 2 tiden var jeg slet ikke i tvivl om at det var fødslen der havde luret hele dagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

S-anne

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger. 

Ville høre hvilke symptomer i havde på at fødslen nærmede sig?

Jeg er nærmest en kronisk plukve igen i dag. Kan sidde stille og få plukveer der ikke gør ondt, men strammer, spænder, tynger og gør mig SÅ forpustet/hjertebanken. Det sidste døgns tid har det været meget, og ind imellem gjort ondt også.

Mit blodtryk er i øvrigt helt normalt.  

Nogen af Jer der har prøvet noget lignende?

Kh Alexis 39+1.

Jeg havde ligesom dig nogle plukveer som 'bed' lidt på en anden måde end de 'almindelige' plukveer. Mest om aftenen og de de to sidste nætter før fødslen - hvor plukveerne den sidste nat blev til rigtige veer.

Ved mit første barn var det lidt på samme måde. Jeg troede bare det var pluukveer som tog lidt mere fat når nu fødslen snart skulle komme, men så blev de til rigtige veer.

Held og lykke med den kommende fødsel

Sanne

Anmeld

24. november 2011

lukasmor

Jeg havde ingen symptomer overhovedet da vandet pludselig gik 2 dage før terminen. Og jeg havde lige sagt til min veninde at vi nok når at mødes nogle gange inden baby kommer da der ingen tegn på fødsel var- det gjorde vi så først på sygehuset 2 dage efter Fødte dig først på selve terminen.

Sender dig en masse ve-støv så du snart kan få dit vidunder at se! Sikke en dejlig julegave i får!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.