Hvilke symptomer på at fødslen nærmer sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Ih hvor spændende at det snart er din tur!!!

- Jeg havde mange plukkeveer sidst i min graviditet, gik 8 dage over tid. Dagen inden jeg fødte havde jeg meget "slim" i trusserne i løbet af hele dagen, og vågnede med veer tidlig søndag morgen

Sender en god gang ve-støv til dig

Og tak. Nu må det gerne snart være  Håber ikke jeg bliver sat i gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Ej hvor øv Så går man og blir helt spændt på om der måske sker noget

Men mon ikke baby snart melder sin ankomst, det er jeg sikker på

Jeg håber du har ret.  Der kan jo gå op til 3 uger endnu 

Men, blev tjekket for en uge siden, og bebs står heeelt nede, og jeg var begyndt at bløde op - samt hun kunne lige mærke babys hoved. 

Nu er plukveerne taget til, men tør ikke håbe på noget i frygt for at blive alt for skuffet. 

Anmeld

24. november 2011

Hulubulu86

Jeg fik lavet en hindeloesning da jeg var 39+6 og min slimprop gik saa 40+0 saa det var nok mere et resultat af dette end et reelt symptom (desvaerre).

Da jeg var 40+5 begyndte jeg saa at faa regelmaessige veer med meget kort mellemrum fra kort efter midnat, gjorde ondt nok til at jeg ikke kunne sove, da jeg var 41+1 foedte jeg saa.

Her var veerne den eneste rigtige optakt til foedslen, og foej det var nogle lange dage.

Haaber du snart ''popper''

Anmeld

24. november 2011

AnneBJ

Ved mig skete der absolut INTET! Jeg gik så heller ikke selv i fødsel men blev sat i gang 41+3. (og havde en fødsel der varede 8 timer fra første ordentlige ve, og Felix var født under et døgn efter igangsættelsen )

Ih hvor er det vildt at det lige om lidt er din tur!! 

Anmeld

24. november 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Men, blev tjekket for en uge siden, og bebs står heeelt nede, og jeg var begyndt at bløde op - samt hun kunne lige mærke babys hoved. 

Nu er plukveerne taget til, men tør ikke håbe på noget i frygt for at blive alt for skuffet. 

Du kommer ikke til at gå 14 dage over, bare rolig

Her hjalp to ture op til 5. sal, dagen før  Så bare igang på trapperne, så sker der ting og sager Og noget hindbær blade the i spandevis

og nyd den sidste tid, selvom det er svært for man vil bare ha baby uuuud! men nyd at få sovet hele natten, det er hårdt når baby kommer - men endnu mere dejligt men man savner sin søvn - og begge sine arme :p

Anmeld

24. november 2011

nathja

har desværre ikke noget at bidrage med da jeg ingen symptomer havde overhovedet andet end da vandet gik, begge gange var det det samme..

wee  for at det snart er din tur.. har du prøvet at ringe til jordmoder eller fg eventuelt for lige at blive kigget på?

Anmeld

24. november 2011

Moms

Her kan der også gå 2 uger endnu.

Jeg har også dage med klart slimet udflåd nu. Jeg har ellers bare overhovedet ikke haft noget hele graviditeten.

Jeg har også flere plukvéer end jeg ellers har haft.

Jeg har svage menstruationslignende smerter på helt forskellige tidspunkter af døgnet og i forskellige situationer. De går over igen - ikke ligesom almindelige menstruationssmerter.

Grunden til jeg lige reagerede og svarede her er, at for 2 uger siden var jeg ved jordmoder og fik at vide at baby står fast, det fik jeg også at vide i går. Jeg har selv mærket efter og kan mærke hans hoved meget tydeligt - ja det tror jeg da. Hvilken fast kuppel skulle ellers ligge derinde "i skeden".

Det er virkelig svært at lade være med at tolke symptomerne og tro det ene og det andet. Jeg har hele tiden regnet med, at jeg skulle gå over tiden - det gør jo 90% af førstegangsfødende. Men i nat fik jeg overbevist mig selv om, at han var godt på vej. Primært pga. det med hovedet og at jeg slet ikke kan finde min livmodermund og hals.

Så bliver man lidt nervøs og i dag synes jeg bare, jeg var dum. Der er jo 2 uger til endnu

Moms

Anmeld

24. november 2011

lycly

Jeg fik veer om morgenen på terminsdagen. Og fødte om aftenen. Havde absolut ingen symptomer på det dagen før  

Anmeld

24. november 2011

K&S

Jeg havde ikke et eneste symptom inden mit vand gik i 38+0. 

Sad faktisk samme dag og sagde at jeg var helt sikker på at skulle gå 14 dage over. 

Den nip napper jeg lige

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Hej piger. 

Ville høre hvilke symptomer i havde på at fødslen nærmede sig?

Jeg er nærmest en kronisk plukve igen i dag. Kan sidde stille og få plukveer der ikke gør ondt, men strammer, spænder, tynger og gør mig SÅ forpustet/hjertebanken. Det sidste døgns tid har det været meget, og ind imellem gjort ondt også.

Mit blodtryk er i øvrigt helt normalt.  

Nogen af Jer der har prøvet noget lignende?

Kh Alexis 39+1.

Kom så baby!!

Hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.