Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Jeg håber du har ret.
Der kan jo gå op til 3 uger endnu 
.
Men, blev tjekket for en uge siden, og bebs står heeelt nede, og jeg var begyndt at bløde op - samt hun kunne lige mærke babys hoved.
Nu er plukveerne taget til, men tør ikke håbe på noget i frygt for at blive alt for skuffet.
Her kan der også gå 2 uger endnu.
Jeg har også dage med klart slimet udflåd nu. Jeg har ellers bare overhovedet ikke haft noget hele graviditeten.
Jeg har også flere plukvéer end jeg ellers har haft.
Jeg har svage menstruationslignende smerter på helt forskellige tidspunkter af døgnet og i forskellige situationer. De går over igen - ikke ligesom almindelige menstruationssmerter.
Grunden til jeg lige reagerede og svarede her er, at for 2 uger siden var jeg ved jordmoder og fik at vide at baby står fast, det fik jeg også at vide i går. Jeg har selv mærket efter og kan mærke hans hoved meget tydeligt - ja det tror jeg da. Hvilken fast kuppel skulle ellers ligge derinde "i skeden".
Det er virkelig svært at lade være med at tolke symptomerne og tro det ene og det andet. Jeg har hele tiden regnet med, at jeg skulle gå over tiden - det gør jo 90% af førstegangsfødende. Men i nat fik jeg overbevist mig selv om, at han var godt på vej. Primært pga. det med hovedet og at jeg slet ikke kan finde min livmodermund og hals.
Så bliver man lidt nervøs og i dag synes jeg bare, jeg var dum. Der er jo 2 uger til endnu 
Moms
Anmeld