Hvilke symptomer på at fødslen nærmer sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.728 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger. 

Ville høre hvilke symptomer i havde på at fødslen nærmede sig?

Jeg er nærmest en kronisk plukve igen i dag. Kan sidde stille og få plukveer der ikke gør ondt, men strammer, spænder, tynger og gør mig SÅ forpustet/hjertebanken. Det sidste døgns tid har det været meget, og ind imellem gjort ondt også.

Mit blodtryk er i øvrigt helt normalt.  

Nogen af Jer der har prøvet noget lignende?

Kh Alexis 39+1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Noahmor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger. 

Ville høre hvilke symptomer i havde på at fødslen nærmede sig?

Jeg er nærmest en kronisk plukve igen i dag. Kan sidde stille og få plukveer der ikke gør ondt, men strammer, spænder, tynger og gør mig SÅ forpustet/hjertebanken. Det sidste døgns tid har det været meget, og ind imellem gjort ondt også.

Mit blodtryk er i øvrigt helt normalt.  

Nogen af Jer der har prøvet noget lignende?

Kh Alexis 39+1.

Jeg havde ikke et eneste symptom inden mit vand gik i 38+0. 

Sad faktisk samme dag og sagde at jeg var helt sikker på at skulle gå 14 dage over. 

Anmeld

24. november 2011

RiUL

Ih hvor spændende at det snart er din tur!!!

- Jeg havde mange plukkeveer sidst i min graviditet, gik 8 dage over tid. Dagen inden jeg fødte havde jeg meget "slim" i trusserne i løbet af hele dagen, og vågnede med veer tidlig søndag morgen

Sender en god gang ve-støv til dig

Anmeld

24. november 2011

Noahmor skriver:

Jeg havde ikke et eneste symptom inden mit vand gik i 38+0. 

Sad faktisk samme dag og sagde at jeg var helt sikker på at skulle gå 14 dage over. 

Heldig.  Jeg er sikker på jeg bliver småskør, hvis der ikke snart sker noget. 18 dage mere med dette før en evt. igangsættelse  Helst ikke, tak! 

Anmeld

24. november 2011

RiUL skriver:

Ih hvor spændende at det snart er din tur!!!

- Jeg havde mange plukkeveer sidst i min graviditet, gik 8 dage over tid. Dagen inden jeg fødte havde jeg meget "slim" i trusserne i løbet af hele dagen, og vågnede med veer tidlig søndag morgen

Sender en god gang ve-støv til dig

Dejlig måde at gå i fødsel  Hos mig er det on and off for hver dag om der er slim eller ej. Tror ik rigtig min krop ved hvad den skal vælge, haha.   

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

Heldig.  Jeg er sikker på jeg bliver småskør, hvis der ikke snart sker noget. 18 dage mere med dette før en evt. igangsættelse  Helst ikke, tak! 

Jeg brokkede mig absolut heller ikke over det. Nåede slet ikke at blive utålmodig. 

Anmeld

24. november 2011

Noahmor skriver:

Jeg brokkede mig absolut heller ikke over det. Nåede slet ikke at blive utålmodig. 

Nej, jeg er egentlig heller ikke så utålmodig endnu. Men bliver det nok hvis/når jeg krydser terminen. 

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

Nej, jeg er egentlig heller ikke så utålmodig endnu. Men bliver det nok hvis/når jeg krydser terminen. 

Ja, tror at når man har haft en bestemt dato i hovedet i næsten ni måneder, så er den man sætter næsen opefter. 

Anmeld

24. november 2011

Noahmor skriver:

Ja, tror at når man har haft en bestemt dato i hovedet i næsten ni måneder, så er den man sætter næsen opefter. 

Ja måske. Synes nu jeg har været ok large og ikke sat næsen for meget op efter noget. Mest fordi jeg ved at det kan ske når som helst.  Meeeen, man kan da ikke lade være at håbe lidt 

Anmeld

24. november 2011

RiUL

Dejlig måde at gå i fødsel  Hos mig er det on and off for hver dag om der er slim eller ej. Tror ik rigtig min krop ved hvad den skal vælge, haha.   

Ej hvor øv Så går man og blir helt spændt på om der måske sker noget

Men mon ikke baby snart melder sin ankomst, det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.