MetteMe skriver:
Hahaha
Nej det er unægteligt svært at være gravid og undgå en af delene. Men godt at den rette beslutning blev truffet for dig så.
Og vil dertil sige at jeg trods drama og smerter ikke havde udelukket tanken om en to'er allerede få timer efter fødslen
Idag kan jeg jo også savne rødvins aftner, rejser, lange shoppeture og at love lææænge! -men min skønne søn er det hele værd! Også efter en nat hvor jeg har været oppe kl.00.35, 02.50, 04 OG 05.45
Så ja, de er da heldigvis alt besværet værd
Skal lige siges at KS ikke var af hensyn til mig, men til den lille, han havde det ikke godt under veerne.
Min søn er 2 år nu, og har også stadig nætter hvor han vågner mange gange, og man bare er dødtræt om morgenen, men når man så ligger og putter med ham om morgenen, så er det hele glemt igen 
I går skulle jeg lige ind og se om han havde dyne på da jeg gik i seng, og da jeg prøvede at lægge den helt over ham sagde han lidt irriteret, "nej, sover"
Så måtte jeg jo bare pænt liste ud igen, men iiih, hvor kan man smile meget af sådan en lille ting dagen efter 
Anmeld