Max's vej ud <3 -meget lang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MetteMe

gravid20 skriver:

hehe, godt man ikke er den eneste der er fuldstændig hormonella lige op til en fødsel haha ej alt med babyer, så tuder jeg bare :')

bliver da helt galt når jeg får hende op til mig, så begynder jeg da først at tud brøle hehe 

glæder mig også rigtig meget ! er slet ikke bange for smerterne eller noget, jeg ved de kommer, men det går jo som regel over igen,  og så har jeg det mest fantastiske når smerten er væk så møder jeg min datter for første gang  

Ja det er store sager. Og det er faktisk fedt at skrive det hele ned. Det er lige som om man gennemlever det lidt igen

Glæder mig til at læse din. -Og sikkert fælde en tåre eller to

HELD OG LYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Happiness

Hej søde!

Nøj en god læsning! Og puha da, vidste ikke at han kom blå ud

Må have været svært! 

Og ja, presseveerne er noget af det værste! Havde slet ikke forestillet mig hvor ondt de gjorde! Men man glemmer det hurtigt igen (Jeg skreg på kejsersnit og bedte dem klippe mig op, da jeg bare ikke ville mere )

Men nøj hvor er han altså bare dejlig! Ham glæder jeg mig til at møde!

Anmeld

25. november 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Hej søde!

Nøj en god læsning! Og puha da, vidste ikke at han kom blå ud

Må have været svært! 

Og ja, presseveerne er noget af det værste! Havde slet ikke forestillet mig hvor ondt de gjorde! Men man glemmer det hurtigt igen (Jeg skreg på kejsersnit og bedte dem klippe mig op, da jeg bare ikke ville mere )

Men nøj hvor er han altså bare dejlig! Ham glæder jeg mig til at møde!

Hej søde

Tusind tak. Ja der kom lidt drama på til sidst. Men heldigvis gik det som det skulle Og tog det faktisk overraskende roligt, selvom det var nogle lange minutter at ligge og vente på det hyl der brød stilheden.

Hehe, ja man er virkelig villig til hvad som helst bare for at få dem ud midt i de presseveer. Synes slet ikke at de var "befriende" eller hvad de nu ellers er blevet omtalt som af andre. For satan det er smerte på højt plan

God weekend til dig og din søde Lukas.

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Stort tillykke med den skønne lille dreng

Sikke en fødsel, og en lettere dramatisk afslutning

Når jeg læser hvor voldsomme smerter nogen har haft under en fødsel, så gør det mig glad for at jeg fik KS, det syntes jeg nemlig ikke var slemt  Dermed ikke sagt, at skulle vi få et barn mere, at jeg ikke vil prøve at føde normalt, men det kommer helt an på situationen

Anmeld

25. november 2011

MetteMe

Nessie skriver:

Stort tillykke med den skønne lille dreng

Sikke en fødsel, og en lettere dramatisk afslutning

Når jeg læser hvor voldsomme smerter nogen har haft under en fødsel, så gør det mig glad for at jeg fik KS, det syntes jeg nemlig ikke var slemt  Dermed ikke sagt, at skulle vi få et barn mere, at jeg ikke vil prøve at føde normalt, men det kommer helt an på situationen

Tusind tak

Det er noget underligt noget, for selv om jeg jo lå med massive smerter så var min tanke da de nævnte kejsersnit "at jeg VILLE føde selv"...

Meeeen hvis de havde spurgt mig i pressefasen havde mit svar nok været "ja tak!!"

Tror der er fordele og ulemper ved begge dele. Det der gør en fødsel særlig, unanset om det er ks eller alm fødsel, det er jo heldigvis det dejlige man får ud af det

Anmeld

25. november 2011

Nessie

MetteMe skriver:

Tusind tak

Det er noget underligt noget, for selv om jeg jo lå med massive smerter så var min tanke da de nævnte kejsersnit "at jeg VILLE føde selv"...

Meeeen hvis de havde spurgt mig i pressefasen havde mit svar nok været "ja tak!!"

Tror der er fordele og ulemper ved begge dele. Det der gør en fødsel særlig, unanset om det er ks eller alm fødsel, det er jo heldigvis det dejlige man får ud af det

He he, ja man kan godt være lidt underlig ind i mellem
Min fødselslæge grinte lidt af mig, da hun spurgte hvordan vi havde det med KS, og jeg sagde at jeg helst ikke ville hverken føde eller have KS, men det mente hun ikke jeg kunne undgå

HAvde heldigvis en god fødselslæge der reagerede på sin intuition, så det blev KS, og det gjorde kun MEGET ondt i et halvt døgns tid, så var det overstået

Når man først har fået den lille, så glemmer man jo alle smerter og ubehaget under graviditeten, og det gør heller ikke så meget at det gjorde ondt ved fødslen /ks, de små er det hele værd

Anmeld

25. november 2011

MetteMe

Nessie skriver:

He he, ja man kan godt være lidt underlig ind i mellem
Min fødselslæge grinte lidt af mig, da hun spurgte hvordan vi havde det med KS, og jeg sagde at jeg helst ikke ville hverken føde eller have KS, men det mente hun ikke jeg kunne undgå

HAvde heldigvis en god fødselslæge der reagerede på sin intuition, så det blev KS, og det gjorde kun MEGET ondt i et halvt døgns tid, så var det overstået

Når man først har fået den lille, så glemmer man jo alle smerter og ubehaget under graviditeten, og det gør heller ikke så meget at det gjorde ondt ved fødslen /ks, de små er det hele værd

Hahaha Nej det er unægteligt svært at være gravid og undgå en af delene. Men godt at den rette beslutning blev truffet for dig så. 

Og vil dertil sige at jeg trods drama og smerter ikke havde udelukket tanken om en to'er allerede få timer efter fødslen 

Idag kan jeg jo også savne rødvins aftner, rejser, lange shoppeture og at love lææænge! -men min skønne søn er det hele værd! Også efter en nat hvor jeg har været oppe kl.00.35, 02.50, 04 OG 05.45

Så ja, de er da heldigvis alt besværet værd 

Anmeld

25. november 2011

Nessie

MetteMe skriver:

Hahaha Nej det er unægteligt svært at være gravid og undgå en af delene. Men godt at den rette beslutning blev truffet for dig så. 

Og vil dertil sige at jeg trods drama og smerter ikke havde udelukket tanken om en to'er allerede få timer efter fødslen 

Idag kan jeg jo også savne rødvins aftner, rejser, lange shoppeture og at love lææænge! -men min skønne søn er det hele værd! Også efter en nat hvor jeg har været oppe kl.00.35, 02.50, 04 OG 05.45

Så ja, de er da heldigvis alt besværet værd 

Skal lige siges at KS ikke var af hensyn til mig, men til den lille, han havde det ikke godt under veerne.

Min søn er 2 år nu, og har også stadig nætter hvor han vågner mange gange, og man bare er dødtræt om morgenen, men når man så ligger og putter med ham om morgenen, så er det hele glemt igen

I går skulle jeg lige ind og se om han havde dyne på da jeg gik i seng, og da jeg prøvede at lægge den helt over ham sagde han lidt irriteret, "nej, sover"  Så måtte jeg jo bare pænt liste ud igen, men iiih, hvor kan man smile meget af sådan en lille ting dagen efter

Anmeld

25. november 2011

MetteMe

Nessie skriver:

Skal lige siges at KS ikke var af hensyn til mig, men til den lille, han havde det ikke godt under veerne.

Min søn er 2 år nu, og har også stadig nætter hvor han vågner mange gange, og man bare er dødtræt om morgenen, men når man så ligger og putter med ham om morgenen, så er det hele glemt igen

I går skulle jeg lige ind og se om han havde dyne på da jeg gik i seng, og da jeg prøvede at lægge den helt over ham sagde han lidt irriteret, "nej, sover"  Så måtte jeg jo bare pænt liste ud igen, men iiih, hvor kan man smile meget af sådan en lille ting dagen efter

Der er heldigvis gode og dårlige nætter. Ved der er mange der har det langt værre, så klager ikke. Hvor er han dog sød din søn Kan godt forstå du hygger dig over sådan en bemærkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.