Max's vej ud <3 -meget lang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MetteMe

gravid20 skriver:

Og så tuder Carina IGEN ! 

sikke en fantastisk historie, ved godt det sikkert ændre sig, men ej hvor glæder jeg mig til det bliver min tur 

og hvor ser han dog bare dejlig ud !  

skøn fødselsberetning ! ! dejligt at læse når man nu ikke har prøvet det selv endnu  

Hehe Du aner ikke hvor mange gange jeg selv har flæbet til andres fb'er Så ikke dårligt at kunne give lidt igen Og tak for de pæne ord!

Du kan også godt glæde dig. Selvom det er hårdt og gør ondt så er det den største oplevelse ever! Og ville ikke bytte det væk for noget i verden. Og tænk hvad man får ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MetteMe

lailamik skriver:

Hold da op, sikke en dejlig berretning! og hvor du dog skriver godt. Blev helt fanget, og må indrømme at tårene var der ved slutningen

Tillykke med den dejlige dreng 

Tusind tak Det blev jo lidt af en smøre, men godt at du kunne lide den

Anmeld

24. november 2011

MetteMe

TbCp skriver:

årh snøft snøft
Stort tillykke med ham

TARK

Anmeld

24. november 2011

MetteMe

Lullaby* skriver:

En meget smuk beretning, jeg blev helt rørt. Jeg levede mig så meget ind i det, det var lige som at være der selv (igen )

Der blev en lille guldklump ud af det. Tillykke med ham!

Iih tak Fedt du kunne leve dig så meget ind i det. Jeg har jo også fået lidt mange detaljer med -selvom jeg sagtens kunne have skrevet flere

Anmeld

24. november 2011

MetteMe

wmillapigenw skriver:

hvor ser han da bare dejlig ud!  tillykke med ham! & super fortælling, kunne ikke få øjene væk fra den før den var slut!

Tusind tak Og dejligt du holdt hele vejen

Anmeld

24. november 2011

Mette.

Smuk, smuk berretning og tillykke med jeres lille fine søn. 

Anmeld

24. november 2011

Maja88

sabrina89 skriver:

Utrolig flot fortælling! Og den gav da også lidt våde øjne

det samme her

Anmeld

24. november 2011

baby012

MetteMe skriver:

Hehe Du aner ikke hvor mange gange jeg selv har flæbet til andres fb'er Så ikke dårligt at kunne give lidt igen Og tak for de pæne ord!

Du kan også godt glæde dig. Selvom det er hårdt og gør ondt så er det den største oplevelse ever! Og ville ikke bytte det væk for noget i verden. Og tænk hvad man får ud af det

hehe, godt man ikke er den eneste der er fuldstændig hormonella lige op til en fødsel haha ej alt med babyer, så tuder jeg bare :')

bliver da helt galt når jeg får hende op til mig, så begynder jeg da først at tud brøle hehe 

glæder mig også rigtig meget ! er slet ikke bange for smerterne eller noget, jeg ved de kommer, men det går jo som regel over igen,  og så har jeg det mest fantastiske når smerten er væk så møder jeg min datter for første gang  

Anmeld

24. november 2011

MetteMe

Mette. skriver:

Smuk, smuk berretning og tillykke med jeres lille fine søn. 

TUSIND tak

Anmeld

24. november 2011

MetteMe

Maja88 skriver:

det samme her

Der er ikke noget som en fb der kan give lidt vand i øjnene Men dejligt at høre at I synes om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.