Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

hahah Udmugning! Jaa jeg ville egentlig også gerne ha' en paraplyklapvogn til at ligge i bilen.. Kunne være lidt smart  

Mine forældre har lige købt en i BabySam til 300 kroner og den er faktisk rigtig lækker! Der kan ryglænet også lægges ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Tak for det..

Vi har 52 kvm i alt og ja jeg har mit eget soveværelse, det er samme str som det sønnike har jeg har bare en væg inde ved mig hvor der er faste skabe, derfor tog jeg det så han fik mest gulvplads..
Men mit soveværelse fungerer også som opbevaring til det sidste babyting inden det bliver solgt, så der kommer først billeder senere..
Men det har været utrolig svært at indrette og finde plads til det hele, men sådan er det vel at bo på kollegie

jaa for søren da! :O det er godt nok ikke meget plads. Jeg synes du har indrettet det rigtig flot!
det er godt gået på så lidt plads hehe.
Kan det ikke være lidt svært at bo sådan et sted med et lille barn? Tænker, generer I ikke naboerne, når han f.eks. er umulig om natten? Eller generer det ikek Jer når der er fest osv?

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

K&S skriver:

Mine forældre har lige købt en i BabySam til 300 kroner og den er faktisk rigtig lækker! Der kan ryglænet også lægges ned

det er nemlig super smart, når ryggen kan lægges helt ned. !! Så kan de jo også sove i den

Anmeld

24. november 2011

Rødhætte

Vi er så heldige at vi har et ekstra rum med vaskemaskine osv hvor den kan stå.. Må indrømme jeg er lidt øm over min barnevogn

Anmeld

24. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

det er nemlig super smart, når ryggen kan lægges helt ned. !! Så kan de jo også sove i den

lige præcis!

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Rødhætte skriver:

Vi er så heldige at vi har et ekstra rum med vaskemaskine osv hvor den kan stå.. Må indrømme jeg er lidt øm over min barnevogn

jeg er også øm overfor vores hehe
Smart med et ekstra rum!

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min klapvogn står i opgangen. Jeg bor på 2. Sal, så det ville være umuligt at tage den med op, men det er kun min nabo og jeg, der har indgang fra den side, så den generer ikke nogen ved at stå der. Når den lille kommer, og jeg skal have barnevognen hjem i stedet for klapvognen, kommer den også til at stå der.

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Vores står i gangen... Den ville stå ude under vores halvtag hvis ikke det var fordi vi har katte der bor udenfor og ligger sig i/på den... Sp den er inde...

Anmeld

24. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

jaa for søren da! :O det er godt nok ikke meget plads. Jeg synes du har indrettet det rigtig flot!
det er godt gået på så lidt plads hehe.
Kan det ikke være lidt svært at bo sådan et sted med et lille barn? Tænker, generer I ikke naboerne, når han f.eks. er umulig om natten? Eller generer det ikek Jer når der er fest osv?

Tak.. det er altid fedt når andre også synes man bor flot..

Altså vi bor jo i rækkehuse faktisk, og så er de bygget så man bor inde i en firkant hvor den ene bygning er et fælleshus som er til fri afbenyttelse for dem der bor i den gård det hører til.. der er 10 gårde herude som er lavet på den måde og der er 20 lejlighedr i hver gård.. I midten af gården er der så et stort udendørs fællesareal.. i den gård jeg bor i er der rigtig mange børn og bare generelt meget stille så vi har ingen problemer med vilde fester heldigvis..

Johannes havde en periode hvor han bare ikke ville i seng og skreg så snart han så sengen og der var jeg inde ved naboen for at høre om hun var generet af det og hun havde slet ikke hørt ham..

Anmeld

24. november 2011

mil-ka

ahh, på den måde
Tænker også bare.. Hvad så når I skal handle ind osv? Herhjemme er banevognen så vigtigt i sådanne situationr  

Ja, mest handler jeg n år min mand er hjemme eller han g ør det. Men hvis jeg vil gerne i shopping centret, skal jeg k øre med bil, s å tager jeg den lille med i en autostol og putter ham i indkøbsvognen. Vi tager barnevognen ned kun n år det er nødvendigt, men det er sjældent nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.