Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor står barnevognen om natten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.799 visninger
55 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Mor Christa

Ja, som overskriften lyder.. Hvad gør I med barnevognen om natten? Hvor står den henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Nadia&Daniel

Ja, som overskriften lyder.. Hvad gør I med barnevognen om natten? Hvor står den henne?

Vi er nød til at have den inde i stuen men når vi flytter, får vi altan med tag, så kommer den til at stå ude, tager dog madrassen ind når hun ikke sover..

Lille rettelse - altanbarnevognen har vi inde i stuen om natten. Den "alm." barnevogn har vi under trappen. Men når vi flytter, skal den ned i en kælder..

Anmeld

24. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Den har altid bare stået i vores baggang, når hun ik har sovet ude i den. Vh Stine

Anmeld

24. november 2011

Maja_4000

Vi har den under trappen i opgangen ..
Det er suuuper dejligt Der hvor vi boede før , stod den i kælderen .. Og vi kan mærke at det er meget mere "overskueligt" at bruge den nu .. Før gik vi f.eks. altid bare alene ned efter en liter mælk eller sådan noget .. Nu er det meget nemmere at have Caroline med

Anmeld

24. november 2011

astridt

Vi kan have både barnevogn og klapvogn i baggangen -og samtidig have masser af plads til at komme ind og ud, tøj og sko mm

Men vi bor også på landet og har et stort hus.

Anmeld

24. november 2011

lucas<3

MissChrista skriver:

vores står over vd dpen i hverdagen i carporten. og når den er her hjemme står den i gangen..

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Mine barnevogne har altid været inde, men det skyldes at jeg det meste af mit liv har boet i hus, og derfor har brugt barnevognen som ekstra seng nede i stueettagen. Det eneste tidspunkt jeg ikke havde den inde i min bolig, var da min den ældste var helt lille. Der boede vi i lejlighed på anden sal, og der stod den i den aflåsede opgang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Vi er nød til at have den inde i stuen men når vi flytter, får vi altan med tag, så kommer den til at stå ude, tager dog madrassen ind når hun ikke sover..

Lille rettelse - altanbarnevognen har vi inde i stuen om natten. Den "alm." barnevogn har vi under trappen. Men når vi flytter, skal den ned i en kælder..

okay - det må være træls at have den stående ui stuen

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

StineW79 skriver:

Den har altid bare stået i vores baggang, når hun ik har sovet ude i den. Vh Stine

og der har været fint med plads?

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi har den under trappen i opgangen ..
Det er suuuper dejligt Der hvor vi boede før , stod den i kælderen .. Og vi kan mærke at det er meget mere "overskueligt" at bruge den nu .. Før gik vi f.eks. altid bare alene ned efter en liter mælk eller sådan noget .. Nu er det meget nemmere at have Caroline med

ej hvor skønt at den lige kunne stå der !! Ja det er super djeligt når den er nem at komme hen til - jeg har også Victor med overalt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.