Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Mor Christa

lucas<3 skriver:

vores står over vd dpen i hverdagen i carporten. og når den er her hjemme står den i gangen..

hehe ligesom den vi har stående i vores DP så har vi så en gammel ekstra vogn som bare står ude i skuret (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Mine barnevogne har altid været inde, men det skyldes at jeg det meste af mit liv har boet i hus, og derfor har brugt barnevognen som ekstra seng nede i stueettagen. Det eneste tidspunkt jeg ikke havde den inde i min bolig, var da min den ældste var helt lille. Der boede vi i lejlighed på anden sal, og der stod den i den aflåsede opgang.

Kærligst
Sussie

De har vel også bedst af at stå inde.. Så går de ikke i stykker s¨hurtigt, og der kommer ikke rust på osv

Anmeld

24. november 2011

TbCp

Vores kommer til enten at stå i carporten eller indenfor evt i kælderen. Vi har ellers et skur, men synes bare jeg hører om mange  der får skimmelsvamp i dem når de står i skuret

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

De har vel også bedst af at stå inde.. Så går de ikke i stykker s¨hurtigt, og der kommer ikke rust på osv

Ja..og så bliver den heller ikke så kold, at sætte liften ned i eller lægge barnet i, når det er vokset ud af liften. Uhh om vinteren kan den jo ligefrem emme af kulde, fordi stoffet tager imod fugt og koldt vejr. Vi ved jo selv hvor koldt et bilsæde kan være..og selvom trolden helt sikkert er pakket godt ind, så er det stadig en kold affære, at komme ned i sådan en udestående barnevogn.

Men det mest herlige ved at have den inde i selve huset er, at mens de er helt små, så kan den bruges som en dejlig putte-rede, som giver tryghed og hygge i den første tid, til den bette, og man kan bare rulle den med sig rundt i huset, når man skal lave noget, og ikke kan have tullen på armen.

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

Vores står inten udenfor i skue eller inde på trappen lige nu mest indefor for det letter med Naia, men Nicklas bruger den i weekenden så står den i skuret

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt skuret/garagen, da vi har et skur den står i.

Anmeld

24. november 2011

An&Jo

Her står både barnevogn og klapvogn inde på sønnikes værelse

Anmeld

24. november 2011

chael

MissChrista skriver:

Ja, som overskriften lyder.. Hvad gør I med barnevognen om natten? Hvor står den henne?

Vores barnevogn står inde i huset om natten. Er simpelthen så øm over den, så der står den altså

*Camilla

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

Ja, som overskriften lyder.. Hvad gør I med barnevognen om natten? Hvor står den henne?

Vores står indenfor

Anmeld

24. november 2011

MaleneJensen

Vi bor i lejlighed på første sal hvor der ikke rigtig er til af få barnevognen indenfor så vores står i garagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.