iPhone - masser af spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Becks

Jeg gav 500,- for min iPhone 4 for 1 år siden igennem Telenor..

Grunden til jeg fik den så billigt, var fordi jeg havde forsikring til 29,- om mdr. igennem Telenor på min Android mobil.. Jeg havde ikke andet end problemer med den, og da den så kom ud for en drukne ulykke i håndvasken, kunne jeg vælge en tilsvarende model gratis.. Men da jeg havde haft så mange problemer med den, kunne jeg ved og betale 500,- få en ny iPhone..

Den er på 16 GB og det er rigeligt til mig.. Jeg har mange - som i MANGE apps på min og over 500 sange og tilsvarende i billeder, og der er stadig masser af plads tilbage..

Nu har jeg så lige skiftet til Onfone hvor jeg betaler 149,- om mdr. Det er med 5 timers tale, fri sms og mms.. 500 MB data.. Hvilket er nok, da det er gratis og gå på facebook igennem Onfone..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

kirsti

Er det kun Telia, der tilbyder gratis forsikring?

Får du virkelig brugt alle 64 GB? Jeg har overvejet 8 GB, men ved ikke om det er nok

Jeg har brugt 2gb pt på de 15 aps jeg har hentet og jeg herudover har ik lagt en eneste sang eller billede over endnu. Jeg har ca 400 billeder fra den gamle fon og et skud i tågen 200 sange hvoraf ca 10 af dem er meditationer af 20-30 min varighed så de fylder godt! 

Jeg kunne nok have nøjes med 32 men den havde de ik hjemme og jeg gad ik vente på den kom hjem. 

Jeg tror kun det er Telia der kører den inkl forsikring men er ik sikker 

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Nemesis skriver:

fordi min også udløber 24/12. Det løber jo 6 mdr. fra oprettelsen/købsdatoen, så ergo må vi have købt samme dag.

:-) Sisse

Nårh ja, self. rigtigt, hehe, dumme mig.

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Man kan da slet ikke få 3´eren mere, vel? Jeg synes ikke, den er på nogle sider...!

Det lyder som en skønt tilbud

Du kan købe den på Appels hjemmeside til ca. 3700

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Nemesis skriver:

waauw ja det har jeg skisme også...i starten havde jeg nu kun en...spøjst.

:-)

Sisse

Samme her, da jeg fik det sagde de jeg havde 1 GB, men var inde på 3 og lavede en bruger den anden dag og der stod jeg havde 9,5 GB tilbage, hvilket må betyde jeg har 10 GB.

Anmeld

24. november 2011

S.Maria

K&S skriver:

Er du meget på nettet på din? Jeg er lidt i tvivl om hvor mange data, jeg skal vælge?

Jeg bruger nok mest mit net til at gå på facebook og så lidt andet. Jeg har lige været inde på mit forbrug og kigge og kan se at siden den 1. november har jeg brugt 7% af mit net forbrug så der er stadig en del tilbage.

Jeg har sat den til at logge på wifi-net så den hopper selv på det trådløse internet når jeg er her hjemme. 

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

den nye 4s har bedre kamera og har vist nogle andre kort i os end hvad bare 4eren har.. 

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

Har selv virkelig meget lyst til at invistere i en iPhone, mangler dog bare økonomi til det... Men har dog i den forbindelse lavet en del research...

Den største forskel på iPhone 4 og 4S er, at 4Seren kører op til 7 gange hurtigere end 4eren. Desuden er der 8 megapixel kamera i S'eren, hvor der kun var 5 i 4eren. Det var de to helt konkrete forskelle jeg kom frem til. Så hvis du bruger internet rigtig meget, åbner mange sider, læser e-bøger osv., så er en S'er nok et meget godt valg, da det hele jo så kører lidt hurtigere

Mht. abonnement er jeg selv kunde hos Telmore, da jeg er lidt af en kontrolfreak. Der findes ingen fysiske Telmore butikker, men alt foretages online. Og det er virkelig nemt. Du har en bruger og så kan du ellers skræddersy dit abonnement helt ned til mindste detalje. Jeg har selv snakkepakke til 149 kr. om måneden, som er 5 timers tale, 1 gb data og fri mms og sms. Min kæreste snakker slet ikke så meget, så han har bare tilmeldt sig fri sms alene og så 1 gb data om måneden. Det spiller bare, for så sætter du selv penge ind på din konto hver måned, og du kan nemt og ligetil logge ind og se hvor meget du har brugt for osv.

Og så ejer TDC jo Telmore, så der er elmaster over hele landet - forbindelsen fejler derfor aldrig....

Mht. forsikring så er det self rigtig surt at de ikke udbyder andet end alm. garanti, men så må man jo så spørge sig selv, om hvor god man er til at passe på sine ting.. Hvis man altid kyler rundt med tingene, er det nok ikke iPhone man skal vælge alligevel

Tilbage til selve iPhonen - så læste jeg et sted, at 8 gb kun egner sig til dem, som ikke hører musik, optager film og tager en milliard billeder - mere dem som bare skal have noget at tjekke facebook fra.
16 er standard, og er lidt større, men hvis man er meget glad for musik så synes jeg også det er lidt i underkanten... 32 er en fin størrelse, 64 er bare for stort synes jeg.. Jeg har selv en iPod til musikken, så kunne i princippet nøjes med en 8 gb, men er også bare meget glad for billeder mv, så en 16 ville nok være bedst til mig.

Mht. priser, så er det jo bare ud og søge, se hvilken udbyder der passer dig bedst, hvad har du bedst erfaringer med etc.. Jeg skifter f.eks. ikke til Telia bare fordi jeg vil have en iPhone, fordi Telmore bare spiller, og de har en fantastisk service.

Hos Telmore koster en iPhone 4S 16 gb (sådan en jeg godt kunne tænke mig) 99 kr. om måneden i håndjern (hvor du kan bruge de 99 på et abonnement, for mig ville det så være 149 kr.), og 193 kr. om måneden i 24 måneder i afdrag. Ellers 386 kr. over 12 måneder og 772 kr. i 6 måneder. Jeg synes personligt at 24 måneder er lidt voldsomt at binde sig til, især når det er uden forsikring, fordi hvis du smader din iPhone ved at knalde den i asfalten i måned 2, så er det bare ærgerligt - så skal du altså stadig betale i 2 år for en telefon du ikke har!
Men det er også den eneste grund til at jeg stadig går og tænker over det...

Anmeld

30. november 2011

Pige2009

K&S skriver:

Lige nu har jeg kig på 4 og 4s - 4´eren kan nemlig fås med kun 8GB - var det, hvad du tænkte på?

Man kan da ikke købe de ældre modeller mere, vel?

Jo, man kan stadig få 3GS også Jeg har en med 32 GB og den er mere end halvt fyldt op med musik, så pas på ikke at købe den for lille, for det fortryder du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.