Har selv virkelig meget lyst til at invistere i en iPhone, mangler dog bare økonomi til det... Men har dog i den forbindelse lavet en del research...
Den største forskel på iPhone 4 og 4S er, at 4Seren kører op til 7 gange hurtigere end 4eren. Desuden er der 8 megapixel kamera i S'eren, hvor der kun var 5 i 4eren. Det var de to helt konkrete forskelle jeg kom frem til. Så hvis du bruger internet rigtig meget, åbner mange sider, læser e-bøger osv., så er en S'er nok et meget godt valg, da det hele jo så kører lidt hurtigere 
Mht. abonnement er jeg selv kunde hos Telmore, da jeg er lidt af en kontrolfreak. Der findes ingen fysiske Telmore butikker, men alt foretages online. Og det er virkelig nemt. Du har en bruger og så kan du ellers skræddersy dit abonnement helt ned til mindste detalje. Jeg har selv snakkepakke til 149 kr. om måneden, som er 5 timers tale, 1 gb data og fri mms og sms. Min kæreste snakker slet ikke så meget, så han har bare tilmeldt sig fri sms alene og så 1 gb data om måneden. Det spiller bare, for så sætter du selv penge ind på din konto hver måned, og du kan nemt og ligetil logge ind og se hvor meget du har brugt for osv.
Og så ejer TDC jo Telmore, så der er elmaster over hele landet - forbindelsen fejler derfor aldrig.... 
Mht. forsikring så er det self rigtig surt at de ikke udbyder andet end alm. garanti, men så må man jo så spørge sig selv, om hvor god man er til at passe på sine ting.. Hvis man altid kyler rundt med tingene, er det nok ikke iPhone man skal vælge alligevel 
Tilbage til selve iPhonen - så læste jeg et sted, at 8 gb kun egner sig til dem, som ikke hører musik, optager film og tager en milliard billeder - mere dem som bare skal have noget at tjekke facebook fra.
16 er standard, og er lidt større, men hvis man er meget glad for musik så synes jeg også det er lidt i underkanten... 32 er en fin størrelse, 64 er bare for stort synes jeg..
Jeg har selv en iPod til musikken, så kunne i princippet nøjes med en 8 gb, men er også bare meget glad for billeder mv, så en 16 ville nok være bedst til mig.
Mht. priser, så er det jo bare ud og søge, se hvilken udbyder der passer dig bedst, hvad har du bedst erfaringer med etc.. Jeg skifter f.eks. ikke til Telia bare fordi jeg vil have en iPhone, fordi Telmore bare spiller, og de har en fantastisk service.
Hos Telmore koster en iPhone 4S 16 gb (sådan en jeg godt kunne tænke mig) 99 kr. om måneden i håndjern (hvor du kan bruge de 99 på et abonnement, for mig ville det så være 149 kr.), og 193 kr. om måneden i 24 måneder i afdrag. Ellers 386 kr. over 12 måneder og 772 kr. i 6 måneder. Jeg synes personligt at 24 måneder er lidt voldsomt at binde sig til, især når det er uden forsikring, fordi hvis du smader din iPhone ved at knalde den i asfalten i måned 2, så er det bare ærgerligt - så skal du altså stadig betale i 2 år for en telefon du ikke har!
Men det er også den eneste grund til at jeg stadig går og tænker over det...