iPhone - masser af spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

K&S

S.Maria skriver:

Hej

Jeg valgte telia da de har 2 års forsikring på. 

Jeg giver ialt 325kr om måneden inkl. deres flex abb. med 3 timers tale, fri sms og 1 GB data som er mere end rigeligt til mig. Jeg skal betale af på mobilen i 24 mrd, som er 155kr ud af de ialt 325kr. 

Er det kun Telia, der tilbyder gratis forsikring, ved du det?

Jeg er meget i tvivl om, hvor mange måneder, jeg skal vælge at afbetale over, for jeg synes 24 måneder lyder af rigtig meget, når jeg plejer at skifte telefon hver 9. måned - men måske det er anderledes med en iPhone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Ellers har vi en der nok skal sælges: en hvid 3ér 16gs- i RIGTIG fin stand, der er faktisk ca 1½ års tilbageværende garanti på den.

Min mand har næsten kun haft den i lommen Nu har han fået en 4 via arbejdet

TROR den skal koste 2000, men det er jo så uden abb.

Tusind tak for tilbuddet, men vi har ikke lige så mange penge kontant lige nu - derfor jeg kigger på afbetaling + abonnement

Anmeld

24. november 2011

K&S

A&F skriver:

Hej . Min mand købte den nye iPhone 4s i gave til mig. Det er fra callme . Han betaler 149 i abonnement og afdrager med 153 kr for iPhone. Kan ikk besvare de andre spm. Men tjek evt. deres hjemmeside ud

Mange tak, jeg vil prøve at snuse lidt omkring i dag

Anmeld

24. november 2011

K&S

Malunsesmutti skriver:

Jeg har ikke købt min via afdragsordning- så det kan jeg ikke svare på.. Og JA 8 GB er rigeligt- jeg har 16, det bruger jeg slet ikke!

TAK...!

Anmeld

24. november 2011

K&S

Honey<3 skriver:

Jeg mener at jeg giver 220 kr for afdrag, 24 mdr - 32 GB og min abb ved jeg ikke hva koster - har 50 timers fri tale:/

50 timer om måneden? HOLD DA OP, det er meget

Men tusind tak for svaret...!

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Halløjsa

Jeg vil meget gerne have en iPhone nu, men har brug for jeres erfaringer...!

Hvilket teleselskab har I?

Hvor meget giver I om måneden? Og hvor længe afdrager I på den?

Og hvor mange GB er den på?

Katja

Jeg har en iPhone 3GS på 32 GB. Havde Telia, hvor jeg gav 599,- for de første 6 mdr., men har lige skiftet til Oister, hvos jeg kun skal give 149 kr./md for 3 GB datatrafik, fri SMS/MMS og 6 timers taletid. Det synes jeg er megabilligt. Desuden er Oister kåret til bedste og billigste selskab

Anmeld

24. november 2011

K&S

Baagøe skriver:

Jeg har en iPhone 3GS på 32 GB. Havde Telia, hvor jeg gav 599,- for de første 6 mdr., men har lige skiftet til Oister, hvos jeg kun skal give 149 kr./md for 3 GB datatrafik, fri SMS/MMS og 6 timers taletid. Det synes jeg er megabilligt. Desuden er Oister kåret til bedste og billigste selskab

Betalte du så telefonen af på 6 måneder?

Og jeg vil da lige have Oister i baghovedet, når jeg engang ikke er bundet mere

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har 3'ern, jeg har 3, og jeg købte den da de havde den til 1 krone, jeg giver 499 om måneden indtil 24/12/2011 - købte den i juni i år. Den er på 8 GB. Men det er også MEGET. Jeg har et hav af apps, og har stadig 6 GB tilbage.

Anmeld

24. november 2011

Darling<3

K&S skriver:

50 timer om måneden? HOLD DA OP, det er meget

Men tusind tak for svaret...!

Jeg snakker i lidt over 30 timer om måneden, så derfor har de sat det så meget op:/

Anmeld

24. november 2011

kirsti

jeg har telia oggiver 250 eller sådan noget i afbetaling om mdr MEN jeg har så også valgt 64gb modellen.

Fordelen er klart forsikringen. Sker der det mindste med telefonen får du en ny da apple politik ikke er at reperere på telefonerne.

Ang perioden på afbetalingen ja så kan du jo bare vælge 2 år og så betale mere af de mdr du har råd så perioden forkortes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.