iPhone - masser af spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

K&S

Baagøe skriver:

Nej, jeg betalte 2.000 kr. kontant for telefonen, da jeg ikke gider de der afbetalingsordninger

det ville jeg helt sikkert også, men lige nu har jeg bare ikke pengene kontant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

S.Maria

K&S skriver:

Er det kun Telia, der tilbyder gratis forsikring, ved du det?

Jeg er meget i tvivl om, hvor mange måneder, jeg skal vælge at afbetale over, for jeg synes 24 måneder lyder af rigtig meget, når jeg plejer at skifte telefon hver 9. måned - men måske det er anderledes med en iPhone

Jeg er ikke sikker på det kun er telia der har 2 års forsikring, men tror det. Det var lidt derfor jeg valgte dem. Tænkte det var en god idé når jeg nu har fået mig en lille pillefinger herhjemme.

Jeg valgte at betale over 24 mdr da det var det jeg lige har råd til nu og her. Men hvis du har råd til det så synes du bare skal betale den så hurtig som mulig. 

Man kan altid betale det resterende beløb af. Så hvis du vil have en ny, kan du sælge den du har og betale det restedrende beløb af. 

Jeg er også en der skifter ud tit, men denne gang har jeg tænkt mig at beholde den længere.....

Anmeld

24. november 2011

annec

Jeg har lige bestilt den nye iphone 4S 16gb hjem fra telmore. skal give 193 i 24 mdr Man kan også give 386 i 12 mdr eller 772 i 6 mdr

Anmeld

24. november 2011

K&S

S.Maria skriver:

Jeg er ikke sikker på det kun er telia der har 2 års forsikring, men tror det. Det var lidt derfor jeg valgte dem. Tænkte det var en god idé når jeg nu har fået mig en lille pillefinger herhjemme.

Jeg valgte at betale over 24 mdr da det var det jeg lige har råd til nu og her. Men hvis du har råd til det så synes du bare skal betale den så hurtig som mulig. 

Man kan altid betale det resterende beløb af. Så hvis du vil have en ny, kan du sælge den du har og betale det restedrende beløb af. 

Jeg er også en der skifter ud tit, men denne gang har jeg tænkt mig at beholde den længere.....

Uha, det er præcis mine tanker...!

Jeg måtte hente min makeup i toilettet forleden, så der skal helt sikkert være forsikring på den

Tusind tak for dit svar

Anmeld

24. november 2011

K&S

annec skriver:

Jeg har lige bestilt den nye iphone 4S 16gb hjem fra telmore. skal give 193 i 24 mdr Man kan også give 386 i 12 mdr eller 772 i 6 mdr

hvad er forskellen på 4 og 4s? Ved du det?

Anmeld

24. november 2011

K&S

S.Maria skriver:

Er du meget på nettet på din? Jeg er lidt i tvivl om hvor mange data, jeg skal vælge?

Anmeld

24. november 2011

annec

K&S skriver:

hvad er forskellen på 4 og 4s? Ved du det?

Nej ved jeg faktisk ikke, den er bare nyere og kan hvis noget mere

Anmeld

24. november 2011

K&S

annec skriver:

Nej ved jeg faktisk ikke, den er bare nyere og kan hvis noget mere

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

K&S skriver:

det ville jeg helt sikkert også, men lige nu har jeg bare ikke pengene kontant

Jamen så er det  jo godt, der findes alternativer Hvilke iPhone tiltaler dig mest?

Anmeld

24. november 2011

K&S

Baagøe skriver:

Jamen så er det  jo godt, der findes alternativer Hvilke iPhone tiltaler dig mest?

Lige nu har jeg kig på 4 og 4s - 4´eren kan nemlig fås med kun 8GB - var det, hvad du tænkte på?

Man kan da ikke købe de ældre modeller mere, vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.