Vil der altid være klumper ved spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan også være dit hcg ikke er højt nok til at få mens til at udeblive helt.. Eller an bristning, sart slimhinde o.s.v Og det håber jeg virkelig det er ..

Held og lykke på hvidovre.. JEg venter på opdate.

Hmm.. Mine test er fuldstændige posititve, så der burde være meget HCG? Jeg ved det ikke. Håber på de kan give mig et svar idag, men nu må vi se.. Ku 1,5 time til jeg skal derud.. 

Skal nok opdatere. Tak endnu en gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Hmm.. Mine test er fuldstændige posititve, så der burde være meget HCG? Jeg ved det ikke. Håber på de kan give mig et svar idag, men nu må vi se.. Ku 1,5 time til jeg skal derud.. 

Skal nok opdatere. Tak endnu en gang 

Ja sp burde der være hcg nok. Mine var svage men ingen mens.. Dog var de 100% positive 1 da før jeg skulle have abort hvor jeg selv begyndte at bløde.. Men det er jo så en anden sag. Hcg var der på ca. 6000..

Hold fast i håbet men forvent det værste.

Knus og kram

Anmeld

23. november 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Hej søde Sussie  

Tak for dit svar.. Tænker bare at en rift eller bristning af blodkar, ville være en lille blødning? Det var tæt på mens, men dog ikke helt så kraftig.. 

Tænk på hvor meget man rent faktisk kan bløde, hvis man får næseblod, og det behøver heller ikke andet end være et enkelt lille blodkar, der brister der. Men hvis det er sådan et af dem, der står og pulserer et lille stykke tid, jamen så kan der faktisk komme en hel del blod.
Endelig er det faktisk sådan, at selvom det ser voldsomt ud, så er der somregel meget mindre end man tror.
Videnskaben siger jo at en gennemsnitskvinde ikke bløder mere end hvad der svarer til en spiseskefuld regulært blod ved mens, men det virker af meget mere, fordi det er tyndet op med sekreter, af forskellig slags, når det kommer fra skede og livmoder (altså ved mens)
Og selvom det så kun reelt set er en lille rift eller bristet blodkar fx oppe ved livmoderhalsen, så virker det meget voldsommere pga diverse andet, det blandes op med fra skeden.
Der skal jo kun en enkelt lille dråbe blod ned i et glas vand, for at det farver hele glasset

Og hvis det er stoppet i dag, og du ellers har det godt..så er jeg sikker på at den bette har det fint stadigvæk.

Anmeld

23. november 2011

june1987

Jeg havde heller ingen klumper.

Jeg blødte første på dagen frisk i et par timer

så stoppede det igen og startede en uge efter

har aldrig haft klumper

Anmeld

23. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg tænker på dig...

Anmeld

23. november 2011

Tona

Tanker herfra...har krydset fingre i dag  

Anmeld

23. november 2011

Hailiesmom11

Risen skriver:

Som en del af jer ved, begyndte jeg jo at bløde igår. Blødningen er dog stoppet og varede ikke mere en en lille times tid ca.. Men den var rimelig kraftig.. Blodet var frisk og rent, og tænker derfor om der måske kunne være en lille chance for at baby stadig er derinde? Eller er det normalt der ikke er klumper? 

Kh

Der er klumper..

Jeg havde sidste torsdag en SA og det var styrtblødning og masser af klumper,  den ene kunne jeg se var fosteret, så  for at  din lille bebs er der endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.