Vil der altid være klumper ved spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

morethanperfect

Risen skriver:

Som en del af jer ved, begyndte jeg jo at bløde igår. Blødningen er dog stoppet og varede ikke mere en en lille times tid ca.. Men den var rimelig kraftig.. Blodet var frisk og rent, og tænker derfor om der måske kunne være en lille chance for at baby stadig er derinde? Eller er det normalt der ikke er klumper? 

Kh

for at bebs stadig er der 

Jeg blødte frisk blod med Oscar i nogle timer , og han var stadig derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Risen

morethanperfect skriver:

for at bebs stadig er der 

Jeg blødte frisk blod med Oscar i nogle timer , og han var stadig derinde 

Ih hvor jeg håber.. Havde du også smerter? For mit startede med smerter og så kom blodet.. Men igen kun 1 tims tid.. 

Anmeld

23. november 2011

MarleneH

Risen skriver:

Kom du til udredning eller noget særligt når du har aborteret så mange gange?

Tak for de krydsede fingre og svar 

Nej det gjorde jeg ikke.. Fik bare taget nogle blodprøver for at se om hcg faldt ...

Anmeld

23. november 2011

morethanperfect

Risen skriver:

Ih hvor jeg håber.. Havde du også smerter? For mit startede med smerter og så kom blodet.. Men igen kun 1 tims tid.. 

LIDT mens smerter , men ikke noget voldsomt .. Var virkelig bange for han ikke ville blive derinde .. Meen det gjorde han  

Anmeld

23. november 2011

lille83

hej.

de 4 gange jeg har mistet har jeg ikke haft klumper og ingen smerter. så desværre kan jeg ikke berolige dig 100 % men krydser finger for din spirer stadig er der..

klem.

Anmeld

23. november 2011

Tona

Risen skriver:

Som en del af jer ved, begyndte jeg jo at bløde igår. Blødningen er dog stoppet og varede ikke mere en en lille times tid ca.. Men den var rimelig kraftig.. Blodet var frisk og rent, og tænker derfor om der måske kunne være en lille chance for at baby stadig er derinde? Eller er det normalt der ikke er klumper? 

Kh

I min SA var der klump med ud, men det behøver der ikke altid være. Min mor fx oplevede kun blod og ingen klump(er).

Når du ikke har blødt i længere tid end du beskriver, så vil jeg faktisk mene at der er håb endnu for spiren  

Håber sådan på det bedste for dig

Anmeld

23. november 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Kh

Der vil altid være klumper med, hvis man aborterer. Det skyldes vævsrester fra foster, fostersæk, moderkage og slimhinden fra selve livmoderen, som bliver afstødt.

Man kan sagtens´bløde ret kraftigt og stadig være gravid..det har jeg selv prøvet..og der er masser af piger herinde , der har prøvet det samme.

Det, at det er stoppet igen, kan tyde på at du har haft en lille men kraftig blødning et sted deroppe fra, et bristet blodkar eller lignende, og det behøver slet ikke at være kommet fra livmoderen hvor bebsen sidder.
Blodkar og slimhinder er ofte sarte under graviditet, og hos nogle brister de let.
Så hvis du ikke har ondt, så vil jeg tro at du fortsat er gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Tak for dit svar Nej jeg regner også med der har været en "grund" til jeg blødte, men har da stadig et lille håb.. Men nu må vi se.. Skal ind til hvidovre idag og forhåbentlig kan de gøre mig lidt klogere.. 

Det kan også være dit hcg ikke er højt nok til at få mens til at udeblive helt.. Eller an bristning, sart slimhinde o.s.v Og det håber jeg virkelig det er ..

Held og lykke på hvidovre.. JEg venter på opdate.

Anmeld

23. november 2011

Risen

lille83 skriver:

hej.

de 4 gange jeg har mistet har jeg ikke haft klumper og ingen smerter. så desværre kan jeg ikke berolige dig 100 % men krydser finger for din spirer stadig er der..

klem.

Okay Men tak for dit ærlige svar.. Er bestemt forberet på det bliver nyheden idag

Anmeld

23. november 2011

Risen

SussieThyssen skriver:

Der vil altid være klumper med, hvis man aborterer. Det skyldes vævsrester fra foster, fostersæk, moderkage og slimhinden fra selve livmoderen, som bliver afstødt.

Man kan sagtens´bløde ret kraftigt og stadig være gravid..det har jeg selv prøvet..og der er masser af piger herinde , der har prøvet det samme.

Det, at det er stoppet igen, kan tyde på at du har haft en lille men kraftig blødning et sted deroppe fra, et bristet blodkar eller lignende, og det behøver slet ikke at være kommet fra livmoderen hvor bebsen sidder.
Blodkar og slimhinder er ofte sarte under graviditet, og hos nogle brister de let.
Så hvis du ikke har ondt, så vil jeg tro at du fortsat er gravid.

Kærligst
Sussie

Hej søde Sussie  

Tak for dit svar.. Tænker bare at en rift eller bristning af blodkar, ville være en lille blødning? Det var tæt på mens, men dog ikke helt så kraftig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.