Vil der altid være klumper ved spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.651 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Risen

Som en del af jer ved, begyndte jeg jo at bløde igår. Blødningen er dog stoppet og varede ikke mere en en lille times tid ca.. Men den var rimelig kraftig.. Blodet var frisk og rent, og tænker derfor om der måske kunne være en lille chance for at baby stadig er derinde? Eller er det normalt der ikke er klumper? 

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Som en del af jer ved, begyndte jeg jo at bløde igår. Blødningen er dog stoppet og varede ikke mere en en lille times tid ca.. Men den var rimelig kraftig.. Blodet var frisk og rent, og tænker derfor om der måske kunne være en lille chance for at baby stadig er derinde? Eller er det normalt der ikke er klumper? 

Kh

vil sige det er ret normalt at der ER klumper. og når du ikke har blødt længere har jeg svært ved at tro det er en sa . dermed ikke sagt alt er i skønneste orden. for der kan være gåer til men at kroppen ikke helt selv kan udstøde det.

jeg håber selvfølgelig at du får positiv svar og slipper med forskrækkelse.

Anmeld

23. november 2011

freiasmor

Hmm lige på det punkt kan jeg ikke som sådan fortælle dig, kun udfra egen erfaring : for mit vedkommende har jeg altid haft klumper - friskt og klumpede (sorry) !

så hop en tur til lægen - kan jo være du bare har noget bristning eller et eller andet..

men du får en kæmpe krammerogså håber jeg andre kan hjælpe dig mere konkret måske

Anmeld

23. november 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

vil sige det er ret normalt at der ER klumper. og når du ikke har blødt længere har jeg svært ved at tro det er en sa . dermed ikke sagt alt er i skønneste orden. for der kan være gåer til men at kroppen ikke helt selv kan udstøde det.

jeg håber selvfølgelig at du får positiv svar og slipper med forskrækkelse.

Tak for dit svar Nej jeg regner også med der har været en "grund" til jeg blødte, men har da stadig et lille håb.. Men nu må vi se.. Skal ind til hvidovre idag og forhåbentlig kan de gøre mig lidt klogere.. 

Anmeld

23. november 2011

Risen

Freismor skriver:

Hmm lige på det punkt kan jeg ikke som sådan fortælle dig, kun udfra egen erfaring : for mit vedkommende har jeg altid haft klumper - friskt og klumpede (sorry) !

så hop en tur til lægen - kan jo være du bare har noget bristning eller et eller andet..

men du får en kæmpe krammerogså håber jeg andre kan hjælpe dig mere konkret måske

Tak for dit svar..  Jeg har tid på hvidovre hosp. idag og skal ind og undersøges, så nu må jeg blot vente og se hvad de siger.. 

Anmeld

23. november 2011

Karo

Jeg havde ingen klumper da jeg mistede.

Men jeg blødte så i 7 dage og ikke kun en time.

Anmeld

23. november 2011

MarleneH

Risen skriver:

Kh

Ud af de 5 gange jeg har aborteret, har jeg kun blødt en gang med klumper.. 

Knus Marlene

Anmeld

23. november 2011

MarleneH

Risen skriver:

Kh

Men har så også blødt uafbrudt, så kan sagtens være at baby stadig er derinde, med min datter blødte jeg også et par gange inden uge 12.. 

Så krydser for alt er som det skal være  

Knus

Anmeld

23. november 2011

Risen

Karo skriver:

Jeg havde ingen klumper da jeg mistede.

Men jeg blødte så i 7 dage og ikke kun en time.

okay.. Tja så er det ikke godt at vide.. Hmm.. Håber virkelig de kan give mig et svar på hvidovre idag.. 

Tak for dit svar 

Anmeld

23. november 2011

Risen

MarleneH skriver:

Men har så også blødt uafbrudt, så kan sagtens være at baby stadig er derinde, med min datter blødte jeg også et par gange inden uge 12.. 

Så krydser for alt er som det skal være  

Knus

Kom du til udredning eller noget særligt når du har aborteret så mange gange?

Tak for de krydsede fingre og svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.