wamse skriver:
ja det er da underligt, at der er så stor forskel fra sted til det. Her blev der gjort en stor sag ud af prøven, og jeg elskede at skrive den
Her var det prøvespørgsmål jeg valgte:
Profession og relation
Relationer har stor betydning for menneskers mulighed for at udvikle sig.
Hvilke udfordringer og muligheder giver det at pædagogen som professionel indgår i relationer med børn/borgere for den pædagogiske praksis?
Jeg fik 12 for den samlede vurdering af min skriftlige opgave og den mundtlige fremlæggelse 
Hej piger,
Jeg er ny herinde og fandt jer via google.
Jeg går de sidste måneder i gennem, inden jeg skal være mor til en sund og rask lille dreng. Vi glæder os helt vildt. Termin og eksamen ligger lige op af hinanden, så vi krydser fingre 
Men inden det sker, skal jeg lige i gang med min førsteårsprøve på pædagoguddannelsen, som jeg så I har skrevet om herinde.
Som I selv har oplevet er informationsniveauet virkelig dårlig.
Jeg har egentlig materiale nok, læst op og egentlig også en problemformulering som der interesser mig, men jeg ville høre om der var mulighed for at se en af jeres? Jeg gad godt at se et eksempel på hvordan den ser ud færdig, og se om min opstilling er okay, og mit niveau passende.
Emnet ligner meget, hende som har lagt dette op.
Jeg skriver selv om relationer og dens store betydning for et relevant pædagogisk arbejde, og underbygger med et ekstra emne, som inklusion, for at det rammer alle fag.
Men vil høre om man kunne trænge sig på, og se hvad du har skrevet?
Ellers rigtig god jul derude. Og fedt med disse debatter. Det havde jeg slet ikke tænkt over fandtes 
MVH. Camilla.
Anmeld