1.årsprøve på pædagog udd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Sara.

Jeg har fundet vores endelige opgave, med forside, litt. liste og bilag.. Det kan jeg også sende hvis det har interesse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Sildefisk

Lunae skriver:

Vi skrev om inklusion! Vi besøgte en skole, hvor vi lavede inkluderende aktiviteter og så skrev vi vores opdave ud fra det!

Det skrev jeg om til min bachelor, sindsygt spændende emne 

Anmeld

23. november 2011

Rosengreen

wamse skriver:

Jeg vil lige indskyde at sådan er det slet ikke i Esbjerg  Vi har meget klasseundervisning, hvor vi måske er ude i grupper, men samles igen hen af dagen. 

Det fungerer super godt i Esbjerg, og jeg oplever ingen former for sparen af undervisningen

Du må meget gerne sende din til: Linebach@stigdamen.dk 

Det er virkelig dejlig med den inspiration 

Godt at høre at det fungere andre steder i landet!   Det ville være ærgeligt hvis uddannelsen var ved at drukne i pga. besparelser, som man fornemmer her i Århus.. 

Anmeld

23. november 2011

Rosengreen

lærkes_mor skriver:

Jeg har også en veninde i Esbjerg der har snakket godt om det...

Tror grunden til det i Århus er at de forskellige seminarier osv er blevet lagt sammen og nu hører ind under via university college.......

Nemlig og nu vil de også sammenlægge Sabroe og Jydsk på én skole! Godt det er efter min tid 

Anmeld

23. november 2011

Rosengreen

myr81 skriver:

Det skrev jeg om til min bachelor, sindsygt spændende emne 

Ja det er vildt spændende! Og hælder lige nu også mest i den retning. Men det er så bredt at det næsten er ærgeligt at bruge "kun" til førsteårs prøven 

Åhh det er svært at vælge! Men er da blevet noget klogere end jeg var i går takket være søde mennesker på baby.dk 

Anmeld

23. november 2011

wamse

december mor skriver:

Du må meget gerne sende din til: Linebach@stigdamen.dk 

Det er virkelig dejlig med den inspiration 

Godt at høre at det fungere andre steder i landet!   Det ville være ærgeligt hvis uddannelsen var ved at drukne i pga. besparelser, som man fornemmer her i Århus.. 

Så er den sendt 

Esbjerg er også lagt sammen med andre, og er i dag en del af university college syd, og jeg ved at i Aabenraa har de endnu flere undervisningstimer end vi har i Esbjerg. 

Anmeld

23. november 2011

Sara.

december mor skriver:

Nemlig og nu vil de også sammenlægge Sabroe og Jydsk på én skole! Godt det er efter min tid 

Ja men det bliver i Ceres bygningerne :-) tror det er nogle feeeeeeede lokaler!!

Anmeld

23. november 2011

Sara.

december mor skriver:

Jeg har fundet min færdige opgave :-) hvis du vil se den også

Anmeld

23. november 2011

Rosengreen

lærkes_mor skriver:

Jeg har fundet min færdige opgave :-) hvis du vil se den også

Meget gerne

Anmeld

23. november 2011

Rosengreen

lærkes_mor skriver:

Ja men det bliver i Ceres bygningerne :-) tror det er nogle feeeeeeede lokaler!!

Ja, det bliver det da helt sikkert!

Men så vidt vi er blevet informeret, så er bygningerne ikke engang købt endnu   Da vi startede (i februar) fik vi at vide at vi skulle være i det nye på vores sidste år. Nu er det så blevet ændret til at vi ikke kommer derud..  MEn hvis de bare selv kan finde ud af det

Men man kan det håbe på at det kun kan blive bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.