ved nummer to graviditet? og efter fødslen..
tænker. hvilke ting ærger du dig over du ikke vidste eller gjorde brug af under første graviditet som du virkelig vil huske når det bliver/er 2 gang du er gravid.
jeg har nogle ting.
1) måske skal jeg bare nyde min graviditet mere når jeg engang skal være gravid igen om nogle år..
2) jeg skal lade mit barn sove ude tidligere end jeg gjorde med villads.
3) jeg skal ikke tage HELE barslen selv, enten vil jeg gemme lidt eller dele med morten så han også kan få lov til at gå lidt hjemme.
4) jeg skal ikke købe for meget tøj i størrelse 50.. og så skal jeg tænke over hvad årstid jeg skal føde babyen så sommertøjet ikke bliver købt til et vinterbarn og omvendt..
5) jeg skal gå direkte på flaske til babyen. jeg tænker måske at jeg vil amme en masse ud eller sådan noget, så jeg ikke skal være den der sidder og fodrer hele tiden. jeg syntes det er en frigørelse at give flaske og jeg har ikke nydt at amme overhovedet. jeg gjordet faktisk første gang fordi at jeg tænkte at jeg ville være en bedre mor på den måde.. det er bare SÅ løgn, jeg blev en dårlig mor fordi at jeg tilsidesatte mig selv totalt og var ved at gå ned med flaget og mistede overskudet til mit barn pga at han skulle ligge og patte løs hele tiden. så det vil jeg slet ikke begynde på ved fødslen.
6) jeg tror bare jeg bestiller kejsersnit så jeg ikke skal igennem alt det lort med veer i flere dage og så stå der og ikke kan føde alligevel... spild af tid.!
7) jeg skal klart på patienthotel igen.
8) aldrig køre i bus med veer (hvis de nu skulle komme)
9) hvis jeg alligevel vil føde normalt når tiden kommer, så vil jeg have epidural... var modstander af den ved villads, men jeg fik den alligevel. og det er jeg glad for jeg gjorde.
10) jeg vil bede om en seng med fjernbetjening til ryglænet...
ja det var vidst det indtil videre..
jeg fik bare inspiration til tråden fra bagerst i boget "hvor lagde jag babyen" af Julia Lahme, hvor hun bla beskriver at hun skulle have spist mere junkfood da hun ammede sit barn fordi at der ryger enormt mange kalorier når man ammer..
kom gerne med jeres..