Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

M&N

Missice skriver:

Ok, hvor finder man hende henne? Jeg mener var du blevet henvist? Ku du se hjerteblink allerede der så  

Nej var ikke henvist, betalte selv for scanningen til 700 kr, og det er bare god service! Vi var så heldige at få vores scanning delt over da bebse kun var 2mm og man kunne sagtens se hjerteblink så tidligt :-) Men vil stadig råde dig til at tage til scanning i 7 uge eller deromkring, det er lidt sjovere end at se en lille bitte prik :-)

Du kan finde hende her:

www.scanningsjordemoderen.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Carslund

Missice skriver:

Wow! Fandt du først ud af at du var gravid sent, eller har du bare mega meget tålmodighed?

Nej... Jeg ved jo at jeg er gravid når der er 2 streger. I uge 9 ca var jeg til læge og uge 12 til NF scanning...

Jeg tog først til læge i uge 9, da jeg i første graviditet  tog afsted inden, men fik besked på at komme tilbage i uge 9...

Sker der noget inden uge 12, kan de alligevel ikke gøre noget, og hvis man så har set det hele på scanning bliver man jo helt knust.

Det skete nemlig for min veninde. Hun blev scannet i uge 7 tror jeg det var. Der var det hele. Hjerteblink osv, men til NF var det væk... Jeg så hvor hårdt det tog på hende, og derfor har jeg taget tingene lidt mere køligt indtil efter uge 12..

Anmeld

23. november 2011

1Wish

CelineAlexia skriver:

Nej var ikke henvist, betalte selv for scanningen til 700 kr, og det er bare god service! Vi var så heldige at få vores scanning delt over da bebse kun var 2mm og man kunne sagtens se hjerteblink så tidligt :-) Men vil stadig råde dig til at tage til scanning i 7 uge eller deromkring, det er lidt sjovere end at se en lille bitte prik :-)

Du kan finde hende her:

www.scanningsjordemoderen.dk

Ok, det vil jeg da overveje

Tror også jeg venter til uge 7 i hvert fald!

Tak for link

Anmeld

23. november 2011

1Wish

Carslund skriver:

Nej... Jeg ved jo at jeg er gravid når der er 2 streger. I uge 9 ca var jeg til læge og uge 12 til NF scanning...

Jeg tog først til læge i uge 9, da jeg i første graviditet  tog afsted inden, men fik besked på at komme tilbage i uge 9...

Sker der noget inden uge 12, kan de alligevel ikke gøre noget, og hvis man så har set det hele på scanning bliver man jo helt knust.

Det skete nemlig for min veninde. Hun blev scannet i uge 7 tror jeg det var. Der var det hele. Hjerteblink osv, men til NF var det væk... Jeg så hvor hårdt det tog på hende, og derfor har jeg taget tingene lidt mere køligt indtil efter uge 12..

Ja, det er jeg klar over ... men det ku jo være du havde blødt og derfor først fundet ud af næste mdr el. noget.

Jeg tror ikk jeg kan vente så længe, men sejt at du ku.

Er ked af at høre det med din veninde. Håber det går bedre næste gang

Anmeld

23. november 2011

Carslund

Missice skriver:

Ja, det er jeg klar over ... men det ku jo være du havde blødt og derfor først fundet ud af næste mdr el. noget.

Jeg tror ikk jeg kan vente så længe, men sejt at du ku.

Er ked af at høre det med din veninde. Håber det går bedre næste gang

Ja det er en hård omgang....

Man skal jo heller ikke gå og bekymre sig om den slags, men glæde sig...

Anmeld

23. november 2011

1Wish

Carslund skriver:

Ja det er en hård omgang....

Man skal jo heller ikke gå og bekymre sig om den slags, men glæde sig...

Ja, det jo det..  men prøver stadig at være lidt forsigtig Selvom jeg tror sorgen bliver den samme ligemeget hvad, hvis det nu(7,9,13) ikk går som det skal.

Anmeld

23. november 2011

AnnaB.

Jeg blev scannet i uge 10 (9+) hos lille Kbh'er.

En tryghedsscanning koster kun 200 kroner, og det er ikke nødvendigt at bestille tid. De har aften og weekend åbent. Det er en virkelig fin klinik, og du bliver behandler rigtig godt - jeg kan kun anbefale den. Du får oven i købet et lille videoklip fra scanningen med

Deres hjemmeside hedder: lillekbher.dk

Jeg er ikke 100 % sikker på hvor tidligt de scanner, men hør dem en gang.

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

23. november 2011

1Wish

AnnaB. skriver:

Jeg blev scannet i uge 10 (9+) hos lille Kbh'er.

En tryghedsscanning koster kun 200 kroner, og det er ikke nødvendigt at bestille tid. De har aften og weekend åbent. Det er en virkelig fin klinik, og du bliver behandler rigtig godt - jeg kan kun anbefale den. Du får oven i købet et lille videoklip fra scanningen med

Deres hjemmeside hedder: lillekbher.dk

Jeg er ikke 100 % sikker på hvor tidligt de scanner, men hør dem en gang.

Og tillykke med graviditeten

Den har jeg faktisk godt hørt om, og det er min plan at bruge den Men mange tak for oplysningerne, vidste ikk man fik et videoklip med. Hvor spændende Tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.