Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gravid20 skriver: det kan man altså også uden at betale for det jeg fik de første 3 trygheds skanninger gratis, man skal bare have en henvisning fra lægen
det kan man altså også uden at betale for det jeg fik de første 3 trygheds skanninger gratis, man skal bare have en henvisning fra lægen
Ok det vidste jeg ikk Altså uden der er nogen grund til bekymring? Jeg mener hvis man får en henvisning, er det så ikk pga. noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ku godt tænke mig mig at høre hvor tidligt i var/skal til scanning?(Tryghedsscanning) Nogle klinikker skriver at de scanner fra uge 5, andre steder sir de man først kan se hjerteblink fra uge 6 og nogle sir uge 7 ?? Vil gerne ha det tjekket hurtigts muligt, men er der nogle der har prøvet det allerede i uge 5? Vil heller ikk risikere at man ikk kan se noget og blive endnu mere bekymret. Så er det bedst at vente eller hvad?
Ku godt tænke mig mig at høre hvor tidligt i var/skal til scanning?(Tryghedsscanning)
Nogle klinikker skriver at de scanner fra uge 5, andre steder sir de man først kan se hjerteblink fra uge 6 og nogle sir uge 7 ??
Vil gerne ha det tjekket hurtigts muligt, men er der nogle der har prøvet det allerede i uge 5?
Vil heller ikk risikere at man ikk kan se noget og blive endnu mere bekymret. Så er det bedst at vente eller hvad?
Jeg var til tidlig scanning da jeg var 6+0 der bankede hjertet fint. Jeg var igen i 8+0 og 10+0 - fantastisk at se hvor stor udvikling der er på de uger Jeg fik henvisning fra lægen, og alle 3 scanninger var gratis..
jeg var først afsted til NF scanning..
Missice skriver: Ok det vidste jeg ikk Altså uden der er nogen grund til bekymring? Jeg mener hvis man får en henvisning, er det så ikk pga. noget?
jeg havde to af gangene en blødning, kortvarrig men var nok til at gøre mig nervøs ..
den tredje var der ikke noget der tyede på at der var noget galt, men var ved at få et psykisk sammenbrud af bare bekymring .
man kan jo altid gå op og spørge om man kan få en henvisning, det værste der kan ske er jo at han/hun siger nej
sofiell89 skriver: Jeg var til tidlig scanning da jeg var 6+0 der bankede hjertet fint. Jeg var igen i 8+0 og 10+0 - fantastisk at se hvor stor udvikling der er på de uger Jeg fik henvisning fra lægen, og alle 3 scanninger var gratis..
Ok, jeg ved godt man normalt kommer til scanning i uge 8+ og eller 10+.. Dejligt at du fik lov alle 3 uger
Ved bare ikk om jeg tør blive scannet i 6+ f.eks, selvom jeg rigtig gerne vil
Tak for dit svar, og håber jeg får en ligeså god oplevese som dig
gravid20 skriver: jeg havde to af gangene en blødning, kortvarrig men var nok til at gøre mig nervøs .. den tredje var der ikke noget der tyede på at der var noget galt, men var ved at få et psykisk sammenbrud af bare bekymring . man kan jo altid gå op og spørge om man kan få en henvisning, det værste der kan ske er jo at han/hun siger nej
Uha, ej ja det lyder ikk rart Kan virkelig godt forstå du blev bekymret! Godt alting var ok
Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, det vil jeg da lige høre min læge om imorgen, når jeg skal derhen Tak
Missice skriver: Ku godt tænke mig mig at høre hvor tidligt i var/skal til scanning?(Tryghedsscanning) Nogle klinikker skriver at de scanner fra uge 5, andre steder sir de man først kan se hjerteblink fra uge 6 og nogle sir uge 7 ?? Vil gerne ha det tjekket hurtigts muligt, men er der nogle der har prøvet det allerede i uge 5? Vil heller ikk risikere at man ikk kan se noget og blive endnu mere bekymret. Så er det bedst at vente eller hvad?
Scanningsjordmoderen
De er rigtige søde, jeg blev scannet der da jeg var 6+0. Blev så sat til 5+4(5+5) da jeg var der.
Carslund skriver: jeg var først afsted til NF scanning..
Wow! Fandt du først ud af at du var gravid sent, eller har du bare mega meget tålmodighed?
CelineAlexia skriver: Scanningsjordmoderen De er rigtige søde, jeg blev scannet der da jeg var 6+0. Blev så sat til 5+4(5+5) da jeg var der.
Ok, hvor finder man hende henne? Jeg mener var du blevet henvist? Ku du se hjerteblink allerede der så
Missice skriver: Uha, ej ja det lyder ikk rart Kan virkelig godt forstå du blev bekymret! Godt alting var ok Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, det vil jeg da lige høre min læge om imorgen, når jeg skal derhen Tak
tja, havde igennem de første 4 måneder en hel del blødninger desværre. men jeg er stadig gravid og venter en sund lille pige her om lidt over en måned så selvom det hele til tider har set helt skidt ud, så har det aldrig været bette pigen der har været problemer med
men nej det var da ikke rart, men de der skanninger hjalp mig heldigvis meget og til sidst så jeg ikke blødningen som noget skidt da der jo ikke havde været noget galt de andre gange
men ja, prøv da at snak med lægen, især hvis man har en kvindelig plejer de at være meget forstående
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128