min kæreste ved ik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså, nu synes jeg ikke at det er for meget at forlange at få et blowjob uden gummi på.... Men derefter så synes jeg heller ikke at det er særlig modent at sige at han kun vil have et barn mere hvis det sker... Mah... Mon du overhovedet skulle have flere børn med ham? Eller skulle du finde én der var klar og moden nok til det?

jeg tror jeg skal finde en der er moden og klar.. for tror inderst inde ikke han vil ha flere. og jeg kan ikke acceptere det. Og vil ikke lave et barn med ham når ikke han vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

lycly

Muhmi skriver:

Altså, nu synes jeg ikke at det er for meget at forlange at få et blowjob uden gummi på.... Men derefter så synes jeg heller ikke at det er særlig modent at sige at han kun vil have et barn mere hvis det sker... Mah... Mon du overhovedet skulle have flere børn med ham? Eller skulle du finde én der var klar og moden nok til det?

Jeg må erklære mig enig her. Han virker godt nok ikke særlig moden. Og at han ikke kan finde ud af hvad han vil, det ene øjeblikket er han meget imod, det andet øjeblik er han ligeglad. Det tredje helt imod. Det går jo ikke..

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

jeg tror jeg skal finde en der er moden og klar.. for tror inderst inde ikke han vil ha flere. og jeg kan ikke acceptere det. Og vil ikke lave et barn med ham når ikke han vil..

det lyder til du har fået skrevet dig lidt frem til hvad den lille stemme, der vil vores bedste, har at sige

Han lyder som en klaphat på det punkt der, ærlig talt, hvis min kæreste sagde sådan noget i ramme alvor så ville jeg flejne - ikke fordi jeg er sippet, men fordi det er så respektløst en respons overfor et emne, der er seriøst i sig selv og som ovenikøbet har stor betydning for dig.

Og hvad er det for noget at sige at hans barn "styrer hans liv" - hans eget kød og blod - et lille væsen der har brug for forældrene til at blive klar til verden - arhmen altså...

Det er måske nok mine hormoner der fylder lidt - men det lyder til du fortjener meget bedre 

Anmeld

22. november 2011

DitteFisk

Jeg tænker lidt, at du nok er nødt til at gøre op med dig selv, at hvis det er ham du ønsker at være sammen med, så er det ikke sikkert at i får en 2'er.

Han kan selfølgelig sagtens skifte mening, og det kan meget vel være at han gør, når han bliver mere moden til det. Men det bliver hårdt for dig at satse på, hvis det så ikke sker. Hvis du vælger at satse, er du nok bare nødt til at skubbe tanken fra dig et godt stykke tid, og måske er han kommet på andre tanker til den tid. Det er måse for tidligt at spørge ham.

Det er desværre ikke noget du kan ændre ved ham, så det er noget du er nødt til at gøre med dig selv; om dine livsønsker kan gå på kompromis med hans.

Anmeld

22. november 2011

Muhmi

det lyder til du har fået skrevet dig lidt frem til hvad den lille stemme, der vil vores bedste, har at sige

Han lyder som en klaphat på det punkt der, ærlig talt, hvis min kæreste sagde sådan noget i ramme alvor så ville jeg flejne - ikke fordi jeg er sippet, men fordi det er så respektløst en respons overfor et emne, der er seriøst i sig selv og som ovenikøbet har stor betydning for dig.

Og hvad er det for noget at sige at hans barn "styrer hans liv" - hans eget kød og blod - et lille væsen der har brug for forældrene til at blive klar til verden - arhmen altså...

Det er måske nok mine hormoner der fylder lidt - men det lyder til du fortjener meget bedre 

Må erklære mig enig med Giraffen, som så mange andre gange

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

er helt enig.. men jeg er nok meget urimmelig nu.. jeg kan ikke have sex eller har lysten mere fordi jeg forbinder det med et barn mere

Anmeld

22. november 2011

Munder

Hvor gammelt er jeres barn? (sorry, hvis du har skrevet det et sted)

Det kan jo være, at han har behov for at jeres barn bliver lidt ældre før I ser på en nr. 2. Du er jo ikke så gammel, så du har rigtig mange og gode fødedygtige år endnu

Jeg er meget uenig i hans metode for overtalelse (sagt pænt) Men i hans forsvar kan det jo være han ikke føler han pt. kan rumme et barn mere.

Jeg har en datter på 5 år, og er da ikke endnu nået til at blive klar til en til.

Håber I får talt tingene ordentligt igennem.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg tænker lidt, at du nok er nødt til at gøre op med dig selv, at hvis det er ham du ønsker at være sammen med, så er det ikke sikkert at i får en 2'er.

Han kan selfølgelig sagtens skifte mening, og det kan meget vel være at han gør, når han bliver mere moden til det. Men det bliver hårdt for dig at satse på, hvis det så ikke sker. Hvis du vælger at satse, er du nok bare nødt til at skubbe tanken fra dig et godt stykke tid, og måske er han kommet på andre tanker til den tid. Det er måse for tidligt at spørge ham.

Det er desværre ikke noget du kan ændre ved ham, så det er noget du er nødt til at gøre med dig selv; om dine livsønsker kan gå på kompromis med hans.

nej det rigtigt.. vi snakker også sammen om det nu. Og jeg har mistet lysten til sex - for brænder virkelig for det.. og ved ikke om det er dumt a mig.. men jeg har svært ved at nyde det længere ):

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

Muhmi skriver:

Anmeld

22. november 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

nej det rigtigt.. vi snakker også sammen om det nu. Og jeg har mistet lysten til sex - for brænder virkelig for det.. og ved ikke om det er dumt a mig.. men jeg har svært ved at nyde det længere ):

Øv det er træls. Jeg forestiller mig, at det er fordi du er lidt nede, fordi du så brændende ønsker dig en baby. Og siden han ikke deler dit ønske har du måske bare svært ved at skulle elske ham helt intimt. Det er en rigtig træls situation. Men først er du nok nødt til at gøre op med dig selv om du tør vente, eller hvad du gør. For hvis du gør op med dig selv at du godt kan vente og se, så indstiller dit hoved sig sikkert også på det, på et tidspunkt og så dukker lysten op igen - forestiller jeg mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.