min kæreste ved ik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har SÅDAN et stort ønske om at få barn 2 - men det har min kæreste ikke rigtigt.. vi har haft den oppe at vende mange gange og somme tider siger han - jo om nogle år! og andre tidspunkter laver hand det om til han slet ikke har lyst...

jeg kan ikke gå med tanken om at KUN have et barn og slet ikke give ham ret til at vælge min side.. og derfor ikke ved om jeg vil være i det mere? for han skal ikke presses til at lave et barn mere for bare at gøre mig glad, men fordi han selv vil... blir så ked når han siger, jo på en betingelse - at der kommer mere go i sengen og jeg skal sutte hans pik uden gummi ? så vil han jo i bund og grund ikke, og jeg føler mig ikke lykkelig over hans holdninger men vi har været sammen i 4 år og kan heller ik undvære ham.. men er kun 21 år og kan ikke få mig selv til at sige' det var det barn' drømmen om en fyr der vil ha mange børn går jeg tit og tænker over.. hvad ville i ha gjort i min situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

hvad havde i tænkt og gjort ?

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville nok genoverveje hvorfor jeg egentlig var i det forhold hvis det ligefrem skal være en "byttehandel" med noget du ikke ønsker at gøre seksuelt...

lyder ikke som det sundeste forhold.. slet ikke når man er så ung som du er...

Men det er måske bare mig der lige på det seksuelle område er ret beskyttende omkring mig selv og min krop og sådan en "byttehandel" ville jeg aldrig gå med til... uanset hvor stort ønsket om et barn var.. og mit ønske har været brændende siden jeg var 15...

mærk efter inden i.. er der virkelig mere i forholdet end at i "bare" har været sammen i så lang tid og har et barn sammen? eller det mere rutinen og trygheden ved det man kender der holder det kørende?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg ville nok genoverveje hvorfor jeg egentlig var i det forhold hvis det ligefrem skal være en "byttehandel" med noget du ikke ønsker at gøre seksuelt...

lyder ikke som det sundeste forhold.. slet ikke når man er så ung som du er...

Men det er måske bare mig der lige på det seksuelle område er ret beskyttende omkring mig selv og min krop og sådan en "byttehandel" ville jeg aldrig gå med til... uanset hvor stort ønsket om et barn var.. og mit ønske har været brændende siden jeg var 15...

mærk efter inden i.. er der virkelig mere i forholdet end at i "bare" har været sammen i så lang tid og har et barn sammen? eller det mere rutinen og trygheden ved det man kender der holder det kørende?

føler også det er en slags "byttehandel" der skal ind over min drøm om barn 2.. så skal han ha dit og dat.. og så forklarede jeg ham at det er en lykke for os begge hvis vi skal ha flere sammen og ikke kun for mig.. Forklarede ham også vi måske ikke passede sammen - fordi vi har hver vores drømme .. det hårdeste er at han sætter mærkelige betingelser op for et barn

.. Mh!

Anmeld

22. november 2011

lycly

Men, vil han ikke have barn nr 2 nogensinde? Eller bare ikke lige nu?  Måske bliver han klar senere hen, har I snakket om det?

Det retfærdiggører ikke den måde han vil gå på "kompromis" med dig. Og synes helt klart ikke du skal få et barn med ham nu, for han vil tydeligvis ikke lige nu. Men måske på senere?

Hvis ikke, så synes jeg du skal overveje om du er villig til at undvære ham. Bare for at finde en anden som kan opfylde dit behov om et barn mere (hermed ikke ment, at du går ud og finder den første og bedste, men at du forelsker dig igen og kommer i et nyt forhold). Hvis du ikke føler du kan blive lykkelig med ham og kun 1 barn, så skal du jo ikke blive.

Anmeld

22. november 2011

mulle85

jeg ville nok overveje forholdet en ekstra gang det der er jo ikke meningen, og få en barn skal være det bedste man overhoved kan få for begge parter!!

og du skal da ikke gøre en masse for ham for og få et barn til det er da langt fra fair!!

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jeg ville nok overveje forholdet en ekstra gang det der er jo ikke meningen, og få en barn skal være det bedste man overhoved kan få for begge parter!!

og du skal da ikke gøre en masse for ham for og få et barn til det er da langt fra fair!!

enig!!!!!

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Anonym skriver:

enig!!!!!

Anmeld

22. november 2011

Muhmi

Altså, nu synes jeg ikke at det er for meget at forlange at få et blowjob uden gummi på.... Men derefter så synes jeg heller ikke at det er særlig modent at sige at han kun vil have et barn mere hvis det sker... Mah... Mon du overhovedet skulle have flere børn med ham? Eller skulle du finde én der var klar og moden nok til det?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Men, vil han ikke have barn nr 2 nogensinde? Eller bare ikke lige nu?  Måske bliver han klar senere hen, har I snakket om det?

Det retfærdiggører ikke den måde han vil gå på "kompromis" med dig. Og synes helt klart ikke du skal få et barn med ham nu, for han vil tydeligvis ikke lige nu. Men måske på senere?

Hvis ikke, så synes jeg du skal overveje om du er villig til at undvære ham. Bare for at finde en anden som kan opfylde dit behov om et barn mere (hermed ikke ment, at du går ud og finder den første og bedste, men at du forelsker dig igen og kommer i et nyt forhold). Hvis du ikke føler du kan blive lykkelig med ham og kun 1 barn, så skal du jo ikke blive.

problemet er han ikke rigtig kan beslutte sig.. og siger jeg planlægger alt for hurtigt .. Men så pludselig er det som om han ikke har det sådan og vil elske med mig, og kondommet tænker han ikke engang over.. der er få gange han spørg om vi skal med eller uden, og jeg svare det bestemmer du, og så blir det uden .. så gir han mig en masse forventninger og jeg blir endnu mere ivri .. men det svært at gøre sig klog på om han vil om nogle år - for så siger han andre gange han slet ik skal ha flere børn og det første styrer hans liv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.