nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

DitteFisk

Jeg er også fra nordjylland - Nørresundby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Muhmi

Bor liiige ved Sallingsund-broen og Anders siger det er dér det skiller mellem midt og nord... Så bor i midt-jylland, men meeeget tæt på nord

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jo vi skal nok blive færdige.. Det bliver bare ikke i år.. Ulempen er bare at det er vores soveværelse, badeværelse, børneværelse og gang.. Det hele er pt. pakket ned i kasser.. og alle vægge og gulve er helt rå..

Det kunne jo ha været lidt rart at det hele var færdig når vi kom hjem fra sygehuset.. Men vi må jo bare finde en anden løsning..

ja han trækker selv vejret.. men har lagt med Cpap indtil idag.. Nu har han så fået et andet system på.. (optiflow) .. Sådan en ligesom dem man får på når man er blevet opereret osv.. Sådan en slange det ligger rundt om hovedet, og så to små "rør" der går op i næsen.. Han fik desværre tryksår under næsen af cpap.. Så han blev ret hysterisk når han fik den på.. og ku slet ikke falde til ro..

hvor længe regner i med og skal være på sugehuset så?

det lyder ikke som en rar omgang i igennem lige nu da

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Det var lige det jeg lurede på din profil *smil*

men det ku da være super hyggeligt og få angeret noget

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

det gør vi bestemt.. weekender bliver brugt fuldt ud på Johannes.. ihvertfald dem hvor han er ved mig.. hveranden weekend skal jeg jo desværre undvære ham til hans far, men sådan er det jo..

er du alene med ham så?

kender det godt undvære os min hver anden weekend, ikke altid lige skægt

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

men det ku da være super hyggeligt og få angeret noget

Ja absolut. Skal det være med eller uden børn synes du?

Anmeld

22. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hvor længe regner i med og skal være på sugehuset så?

det lyder ikke som en rar omgang i igennem lige nu da

Jamen som udgangspunkt siger man til terminsdato (17 jan.) Men de fleste kommer hjem i uge 38 +/- .. Så vi kan måske være heldige at komme hjem lige før eller efter nytår..
Nogle kommer hjem en enkelt dag eller to i uge 37 på orlov.. Men det kommer jo helt an på stabil han er.. Så jeg krydser fingre for at han bare er super stærk til den tid..

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

er du alene med ham så?

kender det godt undvære os min hver anden weekend, ikke altid lige skægt

ja jeg er alene med ham..

har lige fået mig en ny kæreste, men vi har kun kendt hinanden i en måneds tid, så vil jo selvfølgelig ikke smide noget ansvar over på ham endnu..

det er ikke altid lige sjovt at undvære dem nej.. :/ men sådan er det jo desværre..

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja absolut. Skal det være med eller uden børn synes du?

synes næsten det sku være med, så kan de os lege jo

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

ja jeg er alene med ham..

har lige fået mig en ny kæreste, men vi har kun kendt hinanden i en måneds tid, så vil jo selvfølgelig ikke smide noget ansvar over på ham endnu..

det er ikke altid lige sjovt at undvære dem nej.. :/ men sådan er det jo desværre..

har selv stået som enlig mor før så kendet godt godt

men ja er han den rette for dig kommer det uatomatisk, men den er da lidt svært i starten, nu har jeg så været sammen med min kæreste over et år så nu køre det jo bare

hvor længe har du været alene med ham så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.