nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

åh det er heller ikke altid nemt, meen det er da os rart den her side eksistere, her kan man jo os møde folk over

Ja det er det helt sikkert.. Og har da også snakket med en del, men ikke rigtig mødtes med nogle endnu desværre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det er det helt sikkert.. Og har da også snakket med en del, men ikke rigtig mødtes med nogle endnu desværre...

det kan vel sagtens lade sig gøre, er første gang jeg harinde, men ku da forestille mig det

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jo har fundet massere af lejligheder, men jeg har jo 3 måneders opsigelse her hvor jeg bor nu, og dem jeg har fundet indtil videre har været til direkte overtagelse desværre..

Jamen der er jo det hele i nørresundby, så det bliver jo ikke bedre, og man kan gå ind til Aalborg derfra, det har jeg gjort flere gange når jeg har hentet sønnike ved hans far..

det er noget øv når det er, men mon ikke pludselig der dukker noget op

jep det varer jo ca en 20 min på gåben ikke det store

hvor gammel er din den bette så?

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det er noget øv når det er, men mon ikke pludselig der dukker noget op

jep det varer jo ca en 20 min på gåben ikke det store

hvor gammel er din den bette så?

nej det er lige til at overkomme sådan en gåtur..

jamen han er 19mdr nu..

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

nej det er lige til at overkomme sådan en gåtur..

jamen han er 19mdr nu..

jah det er ikke så galt

det er jo altid en skøn aldre hvor de begynder og lære en masse nye ting og det hele går pludselig stærkt

Anmeld

22. november 2011

Nitz - <3 David

Jeg er også fra Nordjylland..

Bor i normalt i Vrå .. Men pt. bor vi på Neonatal (aalborg sygehus) da vores søn kom 10 uger for tidligt..

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

jah det er ikke så galt

det er jo altid en skøn aldre hvor de begynder og lære en masse nye ting og det hele går pludselig stærkt

jaa det er rigtig skønt.. jeg nyder ham rigtig meget lige nu, han går rundt og synger og griner og er bare glad det meste af tiden..

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jeg er også fra Nordjylland..

Bor i normalt i Vrå .. Men pt. bor vi på Neonatal (aalborg sygehus) da vores søn kom 10 uger for tidligt..

uha lyder ikke rart:/ har han det godt efter omstændighederne så?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jaa det er rigtig skønt.. jeg nyder ham rigtig meget lige nu, han går rundt og synger og griner og er bare glad det meste af tiden..

det forstår jeg godt

det er os med og nyde tiden mens de er små, pludselig er de store det går for hurtigt

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det forstår jeg godt

det er os med og nyde tiden mens de er små, pludselig er de store det går for hurtigt

synes allerede at det går alt for stærkt.. men vi er os så pressede i hverdagen at det vi laver sammen nærmest kun er at spise og andre praktiske ting, der er selvfølgelig også tid til leg, men det er desværre ret begrænset fordi han går kold allerede omkring 18:30 tiden hver dag..

så synes bare jeg går glip af rigtig mange ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.